• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

lena: vad väger han nu?

• Camilla86

hej hej

mini- tack för i dag å gud va söt felicia va i klänningen å  glittret :) kollade på kortet förut med katten under teckat va gulligt å mysigt det ser ut att vara

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: ska du och Liam till stadsträdgården imorgon?

• Camilla86

clem- ne det hoppas vi över han har vart så gnällig dom senaste dagarna pga tänderna.. så vi ska vara hemma å ta det lugnt

Liam våran älskling
  • Jen070912
    Miccca: Tack för fikat förut! Hoppas att du får ett hem som doftar gott nu av alla ljus.

Camilla: Kul att du gillade fotona. Skoj att träffa dig o Daniel + lillgrabben förut. Kul att det va någon man kände där... alltid trevligare.
    Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Hej hej töser!!
    Hur har ni det? Jag har vart riktigt ambitiös o gjort julgodis i kväll. Choklad-doppade marsipankulor+ jorgubbskulor och chokladkola. Har även "garnerat" papparkakshjärtan med kristyr till Alicias kalas, tyvärr inte det vackraste men men...
    Kanske en dum fråga men marsipanen borde väl hålla till jul om man har den i en burk i kylen? Brukar göra marsipangrejer varje år men kan inte komma på om jag brukar göra de närmare jul...

Nån som vet?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

clem: det känns ju så dumt om han skulle bli sjuk nu igen, han var jätteledsen här ikväll nu efter sprutan, men somnade tillslut!

mini: ja jag ska tända upp ljusen i helgen å mysa, tac själv förresten att du ville komma!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: ingen aning, men jag tror det ska det iaf. när ska ni ha kalaset?

Har vart och firat lusse på Romeo dagis. Gah vilka föräldrar det finns alltså. Herre gud säger jag bara. 7:15 hade var det samling *gäsp*

Mini: ses sen lagom till Lussefirande nr2.

Ha en fin Lussedag idag!

• lenabolin

Har oxå vart o firat lusse. Fick nått kort där Cornelia stod o peta i näsan.. hmm.. Ja vilka föräldrar det finns på Cornelias dagis. Bara snobbar. Tror vi är de enda som har hederliga vanliga jobb. Alla andra är chefer och sånt där.

Nu ska jag kolla korten

Svar på tråden Lidköping med D