• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Miccca: Befinner mig hemma hela dan, så när som helst. Therese kommer vid 10 om du vill träffa henne.

Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

Mini: Okej då vet jag.. får se om Amelia e pigg på morgonen för då kan vi komma då vid 10, annars kanske jag kommer en sväng när sambon har kommit hem, blir kanske vid 15 isf om det inte blir försent?
    Du kan väl skicka ditt mobilnr i inboxen så hör jag av mig på morgonen.
    Hur går det med felicia annars då? e hon lugn? kram
    Vilken therese menar du? *minnesförlust*

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Nä kl. 15 e lugnt... inga problem. Felicia o jag kollar på fotbollsgalan just nu... hon är nöjd och sitter o "pratar" hela tiden. Therese Johansson menade jag, fast du kanske inte vet vem hon är?

• Miccca

Ja men då blir det nog kl 15 om hon inte e som vanligt för då kan vi lika gärna åka ut till dig ist för att sitta här å blega
    jasså hpn ligger å "pratar" hehe de e så gulliga då, så hade vi det här förut, vilmer skrek å var hungrig men efter bara en liten slurk så börjar han le stoooort med hela munnen å pratar på för fullt,, haha ser så roligt ut när han ff hade flaskan i munnen å ler å småsnuttar samtidigt

Hmm e det hon som e theosmor? isf vet jag vem det e

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: fint det ses imorrn, vad tycker du om kvällens prison break då?

mini: vad tyckte du om galan?

• Jen070912

Miccca: Japp det stämmer att det e hon.

Clem: Tyckte att galan var bra.

Sitter o väntar på att abel ska komma hem, har en gnällig tjej, en galen hund o tre katter som bestämt sig för att göra sina behov inne idag. *suck*

• Mia med 2

mini: vart är abel då? själv sitter man här och slappar, barnen sover och per jobbar såå lugnt och skönt så man knappt vill förstöra denna stund med att själv gå och lägga sig...

• Camilla86

hej hej..
    clem- hade också trevligt i dag

går det bra om jag tar med mig 2 kompisar på fredag?? dom har osså barn å en ska ha en till  snart...

känns som jag har haft fullt upp i dag så jag e helt slut hihi..

liam har inte somnat än så han å danne tog ett bad för då brukar han bli trött efteråt hoppas då att han sover hela natten....

Liam våran älskling
  • Mia med 2

lena: mmm, fast nu får jag ta och ge upp, sitter bara här och gäspar. det var iaf skönt så länge det varade

camilla: det går fin-fint! är det några man vet vilka det är? hur gamla är barnen? *nyfiken*

Svar på tråden Lidköping med D