• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

clem: det e en Urban Jungle! kunde du tänka dig nåt annat? haha

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Isak O Emilias mamma

Fina ni va i Nlt i dag... ni som va me!!

Clem: vart på västgötagatan bor ni? har ni två våningar? tänkte bara om det är där som min kusin o dom bodde?

• Mia med 2

mini: någon hundring eller två

isak: på nr 81, ja vi har två våningar.

micca: vilken färg? en singel va

• Miccca

Clem: japp en singel, med svart sittdel å brun liggdel

• Mia med 2

miccca: brun är fin, den är ju inte lika vanlig jag skulle vilja ha en uj coco till min Leia, Per går i taket om jag ens nämner nåt om en till vagn

• Jen070912

Isaksson: Man tackar!

Clem: Förstår att Perra går i taket! *fnissar* Ungefär som Abel då jag nämner orden ljus, handväska eller skor!!! *asg*

Nu försvinner jag iväg på föräldraträff!

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: ja, det har blivit en lite passion detta med barnvagnar ha det så kul på träffen!

• Isak O Emilias mamma

Clem: Ok... då  edet ett typ sånt där hus va ? e det dom som ligger vid lekplatsen precis i början? inte där Tussen bodde? 

Ni som har små barn vad behöver man köpa till en ny född? va ju så länge sen så ja kommer ju knappt i håg... har typ inte köpt något än.. 

• Miccca

clem: hhahaha det finns ju en sån till salu på blocket med tillbehör!
    Andreas säger inget om det, bara att det blir dyrt om vi ska köpa flera sen, men denna får nog bli den sista! som om det nånsin blir den sista! hehe

Isaksson: får väl säga tack jag också!
    Hmm du behöver ju en säng om du inte har det, å ett babyskydd, lite kläder att börja med mm!

• Mia med 2

isaksson: det stämmer, de tog halv vår trädgård för att bygga lekplatsen *suck* kommer du fredag och fikar? en vagn behövs ju oxå

miccca: per sa inget om de första tre vagnarna men när det blev fem så fick det räcka..

Svar på tråden Lidköping med D