• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

miccca:  ja, vad fort ni kom med!

mini: du heter Torborg *suck* upplösningen är ju inte det bästa så man ser ju inte alla detaljer. men jag tyckte ni blev bra!

nu ska jag åka till brorsan och skrämma upp han lite eller jag ska mata Leia först men sen

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Jen070912

Clem: Jag såg precis det. Typiskt att de inte klarar att göra något alls... Fast jag vet inte om jag orkar klaga en gång till. Vet att det stod rätt på infon i datorn hos AW foto iaf, eftersom jag dubbelkollade alla grejer.

Trollungen Felicia 070925
  • angYY

Mini: Får åka till Lidköping o göra d...blir tredje gången sen graviditeten...inget kul alls o sist hade d tydligen blivit ännu mer förändringar på ögonen så d e väl bra antar jag att dom kollar ofta...man vill ju inte gå o bli alldeles blind =/

• Jen070912

Angyy: Oj, så det har förändrat sig så alltså... det var värst. Hoppas att det inte har blivit nån förändring till det sämre nu då. Jasså man kan göra det i stan alltså, vi åker till Vara.

Miccca: Er bild i tidningen blev ju jättefin!

• cizza

Mini & micca va fina ni va i tidningen

• Jen070912

Cizza: Tack så mycket! E väl halvnöjd, men det får duga. När skulle ljusen komma?

• Miccca

Mini: hehe tackar men jag e inte speciellt nöjd.. vi ser bara feta ut!  Blää.. men ni blev ju bra!

Cizza: tack!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Miccca: Tycker att bilden blev bättre än jag trott med tanke på att det e testbilden som använts.

• Miccca

Mini: ja verkligen,, tänk om de hade tagit våran testbild, jag blundar å har handen framför ansiktet å vilmer halvsovr

• Miccca

Vi har köpt en ny vagn idag

Svar på tråden Lidköping med D