• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

camilla: mmm, fast det är säkert någon som vi inte tänkt på som har nyckel, men vem isf? inatt skulle han ha två vänner som skulle sova över, annars sa jag till honom att han får sova hos mej

• Jen070912

Clem: Vad läskigt med tanten under sängen, hur tusan hamnade hon där är ju min fundering?! Får hoppas att ni kommer på vad som händer i huset. Jag kommer på fre iaf.

Miccca: Kanske ska ta o fråga vår bvc tant om det på måndag då jag ska dit igen.

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Mini:
    OM det skulle vara Rs-viruset som Felicia har så skulle inte jag våga vänta till måndag, menar inte att skrämma upp dig för det behöver inte bli värre än en vanlig förkylning MEN blir de dårliga så kan det gå fort när de är så små. Förra vintern när vi var inne med Samuel 15011 ggr så var de noga med att ta Rs-test. De sa att de inte kan göra så mkt åt det ändå om det skulle vara Rs-virus men om det skulle bli allvarligt så tyckte de att det va bra att testet redan va gjort så att de redan visste om det va det eller ej. Hoppas att det ordnar sig o att lilla Felicia snart är bättre!
    KRAM!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Laban81

Clem: Jag ska ha fika!!!! Å kaffe!!!!!!!!
    Har oxå fixat barnvakt till nästa fredag. :)

• Mia med 2

laban: oj åh kaffe, får se till att Per lär mej kaffebryggaren

miccca & mini: fina ni blev i nlt, synd att de stavade fel på eran annons minizzzen

• elia82

Clem:
    Å nu vill vi inte ha nåt gammalt kaffe som har stått i si sådär ½ år!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: haha, då ta och springa till affären och köpa lite färskare kaffe då

• angYY

Clem; Jag kan inte komma på fredag tyvärr... Ska göra en ögonbottenfoto på torsdag o behöver typ vila mina ögon på fredagen...Låter lite konstigt men Mini vet nog vad jag pratar om iaf =D

Mini & Micca; Måste ju få påpeka att korten i NLT blev väldigt bra vad ni än säger =P De har iofs inte kommit upp på hemsidan än så man kan förstora dom men i tidningen tycker jag allt att ni ser bra ut =D

• Miccca

Clem: e vi med i nlt idag? haha jag har inte ens kollat! förra gången kom vi liksom inte med förren i februari eller nåt! men de har väl bättrat sig!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Clem: Fick precis höra att vi va med, posten har inte kommit än. Såg vi hyfsade ut? Vad har de gjort fel den här gången? Instämmer med Elia, nykokt nyinköpt kaffe behöver jag med, ska jag ta med mitt paket?!!!

Elia: Hon hostar inte längre o e inte så värst snuvig, så det verkar ha varit en lätt förkylning som redan e på väg över. Tror inte jag behöver kontaka sjukhuset.

Angyy: Vet precis vad du menar. Får du åka till Vara o göra det?

Jäklans snö... ser inte ens gräsmattan längre. Har fått fullt med fåglar som krockar med rutorna, tror de är hungriga. Ska släpa mig upp o se om posten kommit nu, måste ju se på eländet.

Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D