• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

micca: får hoppas att det inte är rs, är ju farligt för små barn

mini: har för mej att theo haft rs, kolla med therese

Vilka är det som kommer hit på fredag? så jag vet hur mycket fika jag ska ordna fram.

• Miccca

Mini: de brukar vara slöa å äta dåligt, man hör att de andas tungt å e oftast snuviga. ring barn imorgon å be om att få komma in å ta ett prov. bättre att ta ett prov för mkt.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

clem:
    Har fixat barnvakt den 23/11 så jag kommer

Vad händer ikväll då tjejer?
    Själv så ska jag titta på de desperata hemmafruarna. Sen såg jag till min stora glädje att Cristine säsongspremiär ikväll, älskar det pogrammet. Skrattar så jag gråter .Men har märkt att jag är rätt så ensam om att gilla det pogrammet.De flesta har tittat lite konstigt på mig o undrat om jag har alla hemma när jag sagt att jag tittar på det

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: kanon! har aldrig sett christine, vad handlar det om?

själv har man umgåtts med lillebror och letat spöken i garderoben med honom. jag var skittuff med hockeyklubban ska oxå glo på fruarna sen

• Miccca

Clem: jag kommer på fikan!

Elia: jag gillar också christine, men hade ingen aning om att det började ikväll då ska jag absolut titta på det

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

clem:
    Cristine är en komediserie om en ensamstående mamma. den e sjukt kul!!
    Nu får du nog ta om detdär med spökena, jag fattade ingenting :-O

• Camilla86

hej hej ..

clem- jag kommer på fredag plus 2 kompisar.. jo det e paulas dotter .jo han gillar ju att gifta sig :)

i dag har jag vart barnvakt åt min systerdotter.. och vi har bakat havreflan  mm don blev jätte bra..

åhhh blev jätte paff i dag. liam släpte taget flera ggr sj å tog jätte många steg.. nu börjar man få en stooor kille...

Liam våran älskling
  • Mia med 2

elia: jo såhär ligger det till, igårkväll när min bror skulle gå och lägga sig så låste han alla dörrar och drog i dem så de verkligen var låsta. (marcus bor själv nu när mamma är bortrest) sen på morgonen så var en ytterdörr upplåst. När jag var kattvakt där i helgen så stod det en kastrull med vatten på spisen som min bror sen frågade om jag ställt dit. och nej, varken jag linda eller matilda (min nya styvsyrra) hade ställt dit den. Det är bara vi som har nyckel.  och idag gick min bror hemifrån en liten stund och struntade i att låsa ytterdörren och sen när han kom tillbaka var huset låst. så han ringde efter mej så jag fick komma och öppna. varken jag, linda eller matilda har varit i huset och låst. kan tillägga att min brors nyckelknippa låg i marcus rum.. så självklart skrämde jag och brorsan upp och själva och kikade i varje liten vrå, sparkade upp garderober och var beväpnade med hockeyklubbor, men det fanns ingen i huset.

sen skrämde vi upp och själva ännu mer när marcus berättade om en tjej i skövde som hade flyttat till ett nytt ställe, efter ett tag så märkte hon att det förvann mat och efter ett par veckor så granskade hon sin lägenhet och under hennes säng låg en gammal tant gömd...

kikade en liten stund på christine men sen zappade jag bort det, inte för att det var tråkigt utan för att jag ville se nåt annat...

miccca & camilla: ok då vet jag att ni + de andra två kommer.

• Camilla86

åhh i det spökhuset hade inte jag viljat bo gud hade inte kunnat sova va läskigt

Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Fy vad obehagligt! Tur att han har en stentuff storasyster iaf .
    Nu ska jag gå o lägga mig, är så trött att jag nästan somnade framför tv:n.

Sov så gott flickor!!

Svar på tråden Lidköping med D