• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • lenabolin

elia - hoppas jag med. Mamma och pappa sålde ju sin lägenhet och de fick ut ganska mycket mer än de trodde.

• lenabolin

clemenza - Jo samma här. Måste oxå sova snart. Funderar om jag ska väcka lillen och ge han mat innan jag själv somnar.. han börjar röra på sig lite.

• Miccca

Mini: har den 3:e katten kommit hem nu!
    Kan inte komma å fika idag, vi ska åka till sjukhuset med Vilmer, han e dunderförkyld å det rosslar i bröstet på honom så jag vågar inte ta ut honom i onödan! Han äter knappt å kissar dåligt. Men jag får tacka för inbjudan å hoppas det kommer fler ggr

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

hej hej allaihopa

clem- tror du kan veta vem en av dom är.. hon heter johanna hennes mamma har vart gift me eddie....

den andra heter maria å här på familjeliv heter hon melina07

måste bara få skryta lite Liam sov heeeeela natten  

händer i dag??

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: hum, ingen aning, är det Paula/Anneles barn? *nollkoll* jag tycker han gifter sig titt och tätt den där gubben.. gött att han sov hela natten, det gjorde inte Leia *suck* ska testa att ge henne nåt mastigare på kvällen än min bröstmjölk för att se om det blir bättre.

elia: tack för fikan.

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • elia82

Clem:
    Så lite så!

Miccca:
    Vad jobbigt med lille Vimer! Hur har det gått i dag, vad sa läkaren?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Miccca: Jobbigt med Vilmer, får ses en annan dag.

Clem: Han e hos David o snickrar ganska många kvällar.

Tror jag är tankspridd, hade hängt ut tvätt igår (igen) o glömde ta in den så i morse var hela trädgården vit o tvätten med. Nu ska jag försöka hitta receptet till pepparkaksdegen.

Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

Elia: ja det var ju en förkylning, men de tog RS-prov så får vi svar senast imorgon!

Mini: så typiskt att sånt här ska dypa upp lagom tills man har planerat nåt. Men jag kommer gärna en annan dag om jag får

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Miccca: Absolut får du det!

Vi syns ju alla på fre hos Clem iaf, o fikar lite!!!

• Jen070912

Hur vet man om barnet fått RS virus? Hur visar sig det?
    Tänkte eftersom Felicia är så trött och snuvig o hostig o inte äter tillräckligt för att gå upp i vikt.

Svar på tråden Lidköping med D