• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Micca: så lite så.... säng har ja en ( tror ja) ska bara få emil att ta ner den o måla kläder har ja lite och vagn har ja köpt... men ska man köap hem ersättning o sånt? me isak fick ja ju springa i väg o köpa sånt ...

• Mia med 2

miccca: åh, den är så fin *VILL HA* synd bara att de är så brea om baken

• Miccca

clem: men det gör väl inget allt som e fint ska man ha

Isak: klart du kan köpa hem ersättning så du har om det skulle bli problem med amningen, de står ju sig i över ett år så behöver du inte med en gång så kan du ju ha det sen! Så slipper man springa iväg om det verkligen krisar sig!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: mmm, håller helt med

• Isak O Emilias mamma

JAA det är klart!! Får la åka o shoppa sånt när det närmar sig...
    Känns så konstigt att börja om igen... kommer ju knappt ihåg hur man byter blöja!!

• Isak O Emilias mamma

Clem: kankse ja kan göra... vilken tid? sen beror det på hur Isak mår för han hade Krupp i natt så om han e piggare kan ja gärna komma....

• Mia med 2

isak: kl 10:30

• Isak O Emilias mamma

Clem: Ok.. det passar ju bra dåe  han på dagis om han e frisk... e det hos dig?

• elia82

Hej hej tjejer!!
    Vad ni har vart flitiga med skrivandet i dag. Hade hela 2 sidor att läsa nu när jag kom hem från stan. Sånt gillar jag, fortsätt så!! .
    Har vart på stan typ hela dan för o hitta nåt o ha på mig på lördag när jag ska ut. Efter många, många om o men hittade jag ett linne o ett halsband så nu e det bara spriten som fattas .

Vad har ni haft för er då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D