• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

isaksson: japps det är hos mej.

elia: kommer precis hem efter ett helvete på stan eftersom jag bara skulle köpa vantar till Romeo då dagis har slarvat bort 3par.. gah, orkade inte knöschla med syskonvagnen så jag tog bara leia i racen och Romeo fick gå.... han sprang omkring överallt högt och lågt. *pust* så nu väckte jag per så fick han ta hand om barnen... meningen var ju att jag skulle handla mat oxå, men det gör jag sen, utan barn

• Miccca

clem: hehe det låter inte roligt det! på amelias avdelning e det tvärtom, dör dyker det upp massa kläder å vantar å tuttar som inte e hennes!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

hej hej

sitter å väntar på maten som ska blir klar ..
    skulle kika in om ni hade skrivit ngt i dag och det hade ni gjort   alltid kul att läsa...
    i dag har vi tagit det lugnt och sett på TV och lekt med liam...

åhh det e ju så tråkigt när dom tappar bort barnens saker tycker det e deras skyldighet att hålla reda på för dom kan ju inte bara försvinna....
    tur att man har dagmamma sen till Liam

ha d gott töser

Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

clem: ok... vet hur det är me bort tappade saker.. köpte 10 par vantar till isak när vi va på ullared förra månaden.. idag hade han inga kvar... fattar inte vart dom tar vägen..

• Mia med 2

miccca: brukar hänga endel kläder på Romeos krokar oxå en gång när jag skulle hämta honom hade han varken jacka eller överdragsbyxor så jag fick leta och hittade dem på en annans plats. jobbigare med vantar på alla ser typ likadana ut..

camilla: skönt med en slappardag, skulle jag med önska mej en.

skickade ut per till affären nyss och med sig fick han båda barnen syskonvagnen, snart kanske han upptäcker att den inte är den bästa 

• Miccca

clem: haha då kanske du får en UJ

• Mia med 2

miccca: ja, vem vet, haha

• QiTaS
    Clemenza skrev 2007-11-14 15:10:28 följande:
    miccca: åh, den är så fin *VILL HA* synd bara att de är så brea om baken
    Vi har exakt den vagnen å den e underbar! Den e inte bredare än nån annan vagn, jag lovar
  • Miccca

Qitas: ska man ta bort liggdelen innan man fäller ihop vagnen?

• Mia med 2

qitas: har allt sett den i ditt galleri lite skillnad är det allt på baken då uj är 68 bred och racen, som vi har nu är 54, men sen kanske uj inte känns så bred för den är så lätt att köra?

knepigt ändå hur de kan göra singeln 68 bred och duon 74 bred... 

har kollat på lite heroes nu på kvällen, följer den amerikanska så bra!

nu ska jag göra barnen sällskap och oxå sova lite, per jobbar *suck*

Svar på tråden Lidköping med D