Varför är nunnor heltäckta?
Orkar inte googla på det när det finns så många kristna här som troligen kan svara på det.
Orkar inte googla på det när det finns så många kristna här som troligen kan svara på det.
Japp..finns alltid en förklaring, men inte förklaringar som dina.
Men tro som du vill, ditt problem.
Men sluta nu, va? Var inte så inskränkt.
Bara för att man inte hör talas om forskare, professorer och dylikt i våra länder så betyder det inte att de inte finns.
Jag är fortfarande helt säker på att det finns nåt politiskt bakokm.
It's all about media..och bristen på ork att ta reda på vad som orsakar allt.
Iran ingår inte i arabvärldens totala misslyckanden när det gäller vetenskap.
De är inte ens en del i arabvärlden.
Jovisst, judarna är intelligenta när det gäller mkt, annars skulle de inte styra världen som de gör.
Yuzz
''Tack halal. Ja känner mig redan jätte stolt över min slöja och bär den med stolthet.''
Jätteglad för din skull, kommer ihåg hur det kändes i början.
''Föreesten gillar din översättning av amen hahaha, man vill ju inte riskera att nån inte förstår''
Nej precis 'främmande språk' du vet - speciellt om det är musliemr som skriver, då kan det ju vara VÄLDIGT 'främmande' - så det gäller att hålla tungan rätt i mun.
Förlåt TS - lite OT igen, men vissa tillfällen får bara inte gå obemärkta förbi...
Det är ju ingen burka vi snackar om iallafall. Somm ngn skrev, är det väl ett historiskt mode. Nunnorna är inga modefreaks direkt som får lägga pengar på nya trendiga kläder...