• Anonym (napp)

Jag använder napp på natten

Hej allihopa....

jag är en tjej på 25 år som använder napp sen jag var liten. Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om. Jag vet inte hur jag ska göra, jag är så van vid min napp. Jag har alltid haft den som en trygghet.

Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt nappbegär förutom jag själv.

Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....

• Svar på tråden Jag använder napp på natten
  • Anonym (40 med napp)

Man får ju tänka sig på omgivningen med, akulle aldrig låta min dotter se mig med napp men en dag så måste jag ändå sluta med napp och nappflaska.

• Anonym (abc)
    Kotthare skrev 2011-12-24 10:31:42 följande:
    Hur kan ni anonyma fegisar vara så jäkla elaka! Hemska människor, jag hoppas att ni blir utan julklappar och att ni aldrig får barn att fostra.
    Menar du att det är för att jag inte tycker att det är helt normalt med napp efter man fyllt 5
  • Lavish

Men det måste vara mycket lättare att sluta med napp än med tummen. Nappen kan man ju fysiskt göra sig av med helt enkelt.

• Anonym (40 med napp)

Inte så lätt att sluta med napp, har själv försökt flera gånger och använder inte någon tumme.

• Anonym (40 med napp)

Kommer tvingas att sluta med napp längre fram så jag kommer inte köpa några mer sedan.

• Anonym (40 med napp)

Har nu sovit med napp igen då förhållandet tog slut trots att jag hade slutat med det. Har varit underbart att sova med nappen igen.

• Anonym
    Anonym (napp) skrev 2007-10-14 17:15:42 följande:
    Hej allihopa....

jag är en tjej på 25 år som använder napp sen jag var liten. Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om. Jag vet inte hur jag ska göra, jag är så van vid min napp. Jag har alltid haft den som en trygghet.

Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt nappbegär förutom jag själv.

Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....
    Ser att det här är en gammal tråd så jag kommer inte med några råd. Däremot vill jag tacka dig TS för att du starta den. Det får mig att tänka två gånger när jag ska vänja av amningen.
Svar på tråden Jag använder napp på natten