vet inte hur jag ska säga för att inte låta som en bitch, men det kan va dags att släppa och gå vidare...
jag har själv haft en förjävlig barndom,genomlidigt ätstörningar, knarkat tills jag inte visste vad som var verkligt eller inte längre...
men det förflutna förändras aldrig, man kan aldrig få det att bli bättre..
när jag accepterade det som hänt, förlät alla idioter som skadat mig och släppte dom och mitt förflutna för att gå framåt så behövde jag inte mitt destruktiva liv längre, helt plötsligt var det inte "kul" att knarka längre, villket jag intalat mig att det va....
kanske nappen till och med håller dig tillbaka från att gå framåt, eftersom jag antar att du använde den också under den tiden som var jobbig för dig när du va mindre...
du är inte liten längre, det hemska händer inte längre, du har inte ätstörningar längre(jag antar att det är så??), du behöver inte nappen längre...
ta risken och släpp din "trygghet" jag lovar att du kommer klara dig ändå...
jobbigt?? absolut, men det är jobbigare att leva kvar i det förflutna som är värre....
(allt jag skrivit har jag bara skrivit efter egna erfarenheter, hur jag har kännt under vissa tider, vad jag har mått bra av att göra... hoppas jag inte klivit dig på tårna)