• Anonym (napp)

Jag använder napp på natten

Hej allihopa....

jag är en tjej på 25 år som använder napp sen jag var liten. Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om. Jag vet inte hur jag ska göra, jag är så van vid min napp. Jag har alltid haft den som en trygghet.

Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt nappbegär förutom jag själv.

Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....

• Svar på tråden Jag använder napp på natten
  • Anonym

Hej TS

Det är säkert många människor som har bohov av någon speciell sak eller ett visst sätt att vara för att känna lugn eller trygghet.
    Om nu någon har kramdjur i sängen sover med lampan tänd eller vad det nu kan vara så har ju alla sitt eget sätt att finna trygghet.
    Om du själv inte känner det som ett besvär med ditt nappanvändande tycker jag att du ska prata med din kille och säga som det är, om han verkligen gillar dej så kommer han att förstå dessutom för din egen skull tror jag inte det är vettigt att försöka trycka tillbaka sina egna behov i någon slags självförnekelse.

lycka till!

• Anonym (40 med napp)
    Anonym skrev 2011-11-04 08:12:37 följande:
    Hej TS

Det är säkert många människor som har bohov av någon speciell sak eller ett visst sätt att vara för att känna lugn eller trygghet.
    Om nu någon har kramdjur i sängen sover med lampan tänd eller vad det nu kan vara så har ju alla sitt eget sätt att finna trygghet.
    Om du själv inte känner det som ett besvär med ditt nappanvändande tycker jag att du ska prata med din kille och säga som det är, om han verkligen gillar dej så kommer han att förstå dessutom för din egen skull tror jag inte det är vettigt att försöka trycka tillbaka sina egna behov i någon slags självförnekelse.

lycka till!
    Kan ju inte bli bättre skrivet. 
  • Anonym (snutta)

Hej TS.
    Jag själv dricker 1 flaska välling när jag ska gå och sova för att somna.
    Min man tyckte det var konstigt i början sen så axeptera han det.

• Anonym (40 med napp)
    Anonym (snutta) skrev 2011-12-24 09:17:28 följande:
    Hej TS.
    Jag själv dricker 1 flaska välling när jag ska gå och sova för att somna.
    Min man tyckte det var konstigt i början sen så axeptera han det.
    Jag brukar göra det med, är så gott med välling.
  • Laurora

Kan du inte suga på något annat om nu han ska sova över

skämt åsido. Vad händer en natt utan napp?  

• Anonym (40 med napp)

Har inte napp eller nappflaska när jag har dottern hos mig.

• Kotthare

Kan du börja med att hålla i nappen några nätter? Sen lägga den på sängbordet några nätter, i ett skåp osv för att sen kunna vara utan helt. Kanske lyssna på någon ljudbok när du ska sova för att tänka på annat?

• Anonym (abc)

Men alltså,ska man skratta eller gråta...

• Kotthare

Hur kan ni anonyma fegisar vara så jäkla elaka! Hemska människor, jag hoppas att ni blir utan julklappar och att ni aldrig får barn att fostra.

Svar på tråden Jag använder napp på natten