• Anonym (napp)

Jag använder napp på natten

Hej allihopa....

jag är en tjej på 25 år som använder napp sen jag var liten. Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om. Jag vet inte hur jag ska göra, jag är så van vid min napp. Jag har alltid haft den som en trygghet.

Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt nappbegär förutom jag själv.

Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....

• Svar på tråden Jag använder napp på natten
  • silhuett

Familjen Taylor skrev 2007-10-14 20:31:01 följande:

En annan tanke är, att om du börjar sova tillsammans med din pojkvän så kanske det kan vara käööan till en ny trygghet för dig? Att han alltd finns brevid dig när du sover, att han kan hålla om dig när du får ångest.
    *källan till trygghet
  • Anonym

Jag är 32 och sover med min nalle som jag haft sen jag var sju. Har aldrig haft en tanke på att sluta. Han var med mig till USA när jag var barnflicka och till Spanien när jag pluggade spanska. Han är förpassad till en hörna när min kille sover hos mig, och min kille tycker att det är sött att jag har honom. Det är en trygghet. Jag skulle inte hålla om nallen när min kille sover hos mig och jag tror inte att du behöver använda nappen om du ska sova med din kille heller. Du kommer att känna dig trygg med honom. Du kan väl ha den i nattduksbordet, så vet du att du kan nå den om du får "abstinens".

• Psychobilly

vad är egentligen problemet med att suga på napp eller tummen? förutom då att man kan få besvär med tänderna. men ärligt talat om någon vill suga på sina fingrar när dem sover, låt dem göra det. det har ju inget med ens uppfostran att göra.

jag sover med gosedjur, har alltid gjort och kommer nog alltid göra! vad jag har för vanor när jag sover ska folk fullständigt skita i.

men ts förstår att det känns ganska pinsamt att behöva berätta för din kille. men se det så, gillar han det inte så är han inte ändå inte värd dig.

• Fru N07

Jag sov med gossedjur ända fram till för några månader sen & jag är 33. Anledningen till att jag sluta med det var bara för att min son snodden honom hela tiden.
    Han var även med på BB när jag skulle ha min första son.

Är väl upp till var & en om de vill ha napp, tumme eller gossedjur i sängen.

(¯`°?.¸♥Hampus 060306 & Rasmus 070410♥¸.?°´¯)
  • pajas01

hoppas du lyckas om du nu vill sluta =))...

sover själv med en nalle björn som jag haft sen födsel.. min sambo ser mig inte osm konstig eller nått.. de e någon form av trygghet och vana.. sen kanske de är en ful ovana men men jag tycker de är mysigt och ah varför itne heheh.. mina föräldrar har aldrig tyckt att dem ska ta bort min nalle.. hade väl så mycke ågest när jag ksulle bli av med nappar vi 2 år ålder.. hehe

• Anonym (40 med napp)

Ser att det var länge sedan du skrev men har du napp ännu. Är själv en kille som har napp ännu och har alltid haft det. Alla mina tjejer vet om det och var inga problem. Skulle inte bry mig om en tjej har napp. Alla är ju olika.

Kram 40 årig napp kille

• Anonym

Jag har oxså napp när jag sover ibland även på dagen när jag är hemma.
    Är 40+ man

• Anonym

Gör slag i saken och sluta med napp! Nappen kan väl inte vara viktigare än ett förhållande, eller? Börja tugga tuggummi istället t ex!

• Anonym (40 med napp)

Så länge jag är singel så kommer jag använda napp.

Svar på tråden Jag använder napp på natten