• Bluelight

Var tredje helg???

Är det någon/några här inne som har sina styv/bonusbarn var tredje helg? Jag vet att det är vanligast att ha barnen varannan vecka eller varannan helg om föräldrarna har delad vårdnad.

• Svar på tråden Var tredje helg???
  • Anonym (bpråsare)
    Bluelight skrev 2007-10-19 18:32:47 följande:
    Men det kommer han ALDRIG att göra!Ni alla härinne får skita ner er av ilska över mina inlägg men min sambo älskar mig och känner sig tvungen att ta hand om sin dotter för att han måste!!
    Tror du verkligen att det är så??
    han kanske tycker det är en jobbig situation att vara helgpappa men du har säkert grovt missuppfattat att han känner sig tvingad att ta hand om dottern!
    kan inte tänka mig att en förälder som inte vill ta hand om sitt barn ens gör det varannan helg! då hade hon förmodligen inte varit hos er alls!
    Jag undrar vad din så kallade man tycker om dig i fortsättningen om du visar honom detta!!!!
    vore spännande att få veta!!!!
  • Anonym (bpråsare)
    Bluelight skrev 2007-10-19 18:32:47 följande:
    Men det kommer han ALDRIG att göra!Ni alla härinne får skita ner er av ilska över mina inlägg men min sambo älskar mig och känner sig tvungen att ta hand om sin dotter för att han måste!!
    Tror du verkligen att det är så??
    han kanske tycker det är en jobbig situation att vara helgpappa men du har säkert grovt missuppfattat att han känner sig tvingad att ta hand om dottern!
    kan inte tänka mig att en förälder som inte vill ta hand om sitt barn ens gör det varannan helg! då hade hon förmodligen inte varit hos er alls!
    Jag undrar vad din så kallade man tycker om dig i fortsättningen om du visar honom detta!!!!
    vore spännande att få veta!!!!
  • beEMbe

Då ska jag oxå anmäla, fan man ska inte skämta om oss bonusmammor

• Anonym (bpråsare)

oops!! boråsare ska d ju va!!!!

• Anonym

Har då aldrig träffat på någon som är så egoistisk
    av sig & vill stjäla ett barns pappa...Ledsen
    Dottern hör till familjen & om han har "strulat" till det
    så är väl inte det dotterns fel & att bara begära ensamrätt
    & knuffa  undan barnet är vidrigt elakt.
    Väx upp...

• crasygirl

ja rysk kan hon väl vara men måste dom va stulna för det?

• Sarah84

Verkar som att TS inte har så mkt att skriva nu när många här drar slutsatsen att kort & sånt är stulet.

• johannaringer

TS vet du vad, det är inte konstigt att din bonusdotter isolerar sig vid datorn om du behandlar henne som gäst, och utöver det kräver att hon ska vara tacksam i sitt eget hem.

Jag hoppas verkligen att du, eller i alla fall, din sambo tar sitt förnuft till fånga och inser att du inte är mogen för att vara bonusmamma.

Du visste väl att han hade en dotter när ni flyttade ihop? Det kan ju inte ha kommit som en blixt från klar himmel att bonusdottern skulle bo hos er?

För övrigt anser jag att umgänge varannan vecka är väldigt lite, var tredje helg är ju fan ett skämt.

• crasygirl

Det kan jag hålla med om, men många är väldigt snabba att dra slutsatsen att det är ett spratt, även fast det kanske inte är det. Så det är både på gott och ont
    Anonym (eh) skrev 2007-10-19 18:49:41 följande:

"Verkar som att TS inte har så mkt att skriva nu när många här drar slutsatsen att kort & sånt är stulet."Nej.. inte konstigt. Folk här brukar ju mala på i evigheter fastän tråden är ett uppenbart skämt. Verkar som att väldigt få här på FL inser att internet är en plats som är totalt anonym.. Att många ljuger och driver med folk, dom verkar tro att Fl är en stor syjunta där alla är ärliga och gulliga..
Svar på tråden Var tredje helg???