• Bluelight

Var tredje helg???

Är det någon/några här inne som har sina styv/bonusbarn var tredje helg? Jag vet att det är vanligast att ha barnen varannan vecka eller varannan helg om föräldrarna har delad vårdnad.

• Svar på tråden Var tredje helg???
  • Flinga 06

Har ej läst tråden, svarar bara på frågan.

Pga långa avstånd bor min ss hos oss och reser till sin mamma vaar 3:e helg, samt att vi delar på skolloven.

• Indah
    Bluelight skrev 2007-10-19 22:54:42 följande:
    Nu säger jag en sista sak!!!!Jag tänker dumpa min äckliga sambo (hatar honom just nu)Jag t'änker bli lycklig på egen hand...Nu ska jag leva livethejdå föralltid perfekta bonus och biomammor
    Varför hatar du honom just nu? Har han sagt ifrån att han fortfarande vill ha sin dotter varannan helg eller vill han kanske ha henne oftare?
    Har läst igenom hela tråden och du verkar inte ha fått den respeons du förväntat dig. Det här är alltså en helt oprovocerande och ärlig fråga: Vilken respons hade du väntat dig?
  • Bluelight

Jag har redan äventyrat den...relationen altså...jag har redan sagt till tjejen att jag avskyr henne

• Dag o natt

Jag kan bara säga en sak till dig TS. Jag undrar vad som är värst.. Att ha förlorat en förälder som dött eller har kvar en i livet där man inte är välkommen?

• Bluelight

Dag o natt skrev 2007-10-19 23:03:40 följande:

Jag kan bara säga en sak till dig TS. Jag undrar vad som är värst.. Att ha förlorat en förälder som dött eller har kvar en i livet där man inte är välkommen?
    Att ha förlorat en såklart...se vad som har hänt med mig så förstår du
  • nadja84

Men TS vad är problemet??

*Dylan 2006-03-25*
  • Dag o natt
    Bluelight skrev 2007-10-19 23:04:40 följande:
    Dag o natt skrev 2007-10-19 23:03:40 följande:
    Att ha förlorat en såklart...se vad som har hänt med mig så förstår du
    Men vad har hänt med dig? Mår du så dåligt??? Kan jag hjälpa dig på något vis? Har du ingen att prata med? Varför känner du så här????
  • Bluelight

Problemet???

Jag ska säga vad problemet är!!!

Min mamma och pappa väntade på mig i hela 15 år (min mor kunde inte bli gravid) När jag är 5 år dör min pappa...min mamma blir sig inte lik, deppig och har ångest varje dag...detta skrämde mig när jag var liten...nu kan jag inte ens hitta mig en kille som bara ser mig...för det är det som jag söker...e så jäkla besviken på livet

• Indah

Jisses vilken låg nivå du håller TS! Du har klagat till höger och vänster på folk som har haft åsikter om ditt utseende men själv så kläcker du liknande kommentarer hej vilt omkring dig.
    Om du vill föra en vettig diskussion angående vad du anser är ett problem för dig så ha då vett nog att diskutera på en vuxen nivå. Du är säkert väldigt upprörd över att folk inte sympatiserar med dig men det är väldigt svårt att göra det när du beter dig så otroligt barnsligt åt.
    Jag är själv inte bonusmamma och jag kan förstå att det är svårt att hoppa in i den situationen du befinner dig i men har du absolut ingen förståelse över folks reaktioner på dina åsikter?

• jennie ellie

Ja men du kan ju inte förstöra för flickan och pappan för att du inte växte upp med din pappa

Bluelight skrev 2007-10-19 23:09:43 följande:
    Problemet???Jag ska säga vad problemet är!!!Min mamma och pappa väntade på mig i hela 15 år (min mor kunde inte bli gravid) När jag är 5 år dör min pappa...min mamma blir sig inte lik, deppig och har ångest varje dag...detta skrämde mig när jag var liten...nu kan jag inte ens hitta mig en kille som bara ser mig...för det är det som jag söker...e så jäkla besviken på livet
Svar på tråden Var tredje helg???