• Bluelight

Var tredje helg???

Är det någon/några här inne som har sina styv/bonusbarn var tredje helg? Jag vet att det är vanligast att ha barnen varannan vecka eller varannan helg om föräldrarna har delad vårdnad.

• Svar på tråden Var tredje helg???
  • nadja84
    Bluelight skrev 2007-10-19 23:09:43 följande:
    Problemet???Jag ska säga vad problemet är!!!Min mamma och pappa väntade på mig i hela 15 år (min mor kunde inte bli gravid) När jag är 5 år dör min pappa...min mamma blir sig inte lik, deppig och har ångest varje dag...detta skrämde mig när jag var liten...nu kan jag inte ens hitta mig en kille som bara ser mig...för det är det som jag söker...e så jäkla besviken på livet
    Men varför låter du det gå ut över din sambos barn???
    Du om någon borde väl förstå hur det är att må dåligt som liten då!
    *Dylan 2006-03-25*
  • Dag o natt
    Problemet???Jag ska säga vad problemet är!!!Min mamma och pappa väntade på mig i hela 15 år (min mor kunde inte bli gravid) När jag är 5 år dör min pappa...min mamma blir sig inte lik, deppig och har ångest varje dag...detta skrämde mig när jag var liten...nu kan jag inte ens hitta mig en kille som bara ser mig...för det är det som jag söker...e så jäkla besviken på livet
    Jag förstår att du är besviken! Men den enda som bär ansvar för hur du ska känna inför ditt liv är du själv. Ingen annan kan göra det jobbet åt dig och du måste själv ta ansvar för detta. Däremot kan man stötta dig OM du vill??? Att kasta skit på någon annan (bonusdottern) eller folk här på tråden kommer inte göra att du kommer må bättre, tvärtom! Vill du hjälp så finns det att få!
  • nadja84

Ts Om du vill få din tråd stängt kan du bara anmäla den till moderatorn istället för att trycka ner folk

*Dylan 2006-03-25*
  • lilltrillan

men tänk på hur du själv upplevde din barndom, hur tror du flickan kommer att se tillbaka på sin barndom om du sätter dig imellan far och dotter!
    13år är en jättekänslig ålder, just på väg in i puberteten med allt vad det innebär! här måste du som vuxen och ansvarstagande visa vägen och föregå med gott exempel, barnen gör inte som man säger, dom gör som man gör, klart hon inte vill visa intresse för dig, när du säkert visar att du inte tycker om hon! du måste gå först och visa vägen! lycka till!

glöm dina bekymmer imorgon kommer nya
  • ajnas
    nu kan jag inte ens hitta mig en kille som bara ser mig...för det är det som jag söker...e så jäkla besviken på livet
    Då ska du helt klart inte vara tillsammans med en kille som har barn. Du kan aldrig få 100% av en kille som har barn, hur gärna du (och han) än vill.
  • Millsan

har aldrig påstått att jag e världens vackraste , vet inte ens varför du börjar diskutera mitt usteende, men som jag tidigare påpekat så e smaken olika du tycker jag e ful, jag tycker jag e snygg.. vad vill du ha sagt egentligen?? tål du inte kritik?

• Indah

TS, om du startar en tråd om ett sådant känsligt ämne som att vara bonusförälder, varför för du inte en vettig diskussion om det?
    Varför svarar du inte folk som har seriösa och ärliga tips eller synpunkter?

• Teschty

Jag blir mörkrädd av TS samtliga inlägg här i tråden.
    tyck synd om mig- vilka som e fula o har fula sambos etc hur kan man ens skriva såna saker om folk. Hur lågt kan man sjunka?

Alla frågar om jag e rädd för förlossningen, herregud jag kan inte ens fatta att jag e gravid....
  • Teschty
    Bluelight skrev 2007-10-19 18:32:47 följande:
    Men det kommer han ALDRIG att göra!Ni alla härinne får skita ner er av ilska över mina inlägg men min sambo älskar mig och känner sig tvungen att ta hand om sin dotter för att han måste!!
    Här skriver du att han älskar dig.... Men va menar du då med inlägg 100???
    Alla frågar om jag e rädd för förlossningen, herregud jag kan inte ens fatta att jag e gravid....
  • johannaringer

Det är bara att anmäla.

phil skrev 2007-10-19 23:26:42 följande:
    Bluelight skrev 2007-10-19 23:13:19 följande:
    Men herregud. Jobba på din attityd va?
Svar på tråden Var tredje helg???