Var tredje helg???
Är det någon/några här inne som har sina styv/bonusbarn var tredje helg? Jag vet att det är vanligast att ha barnen varannan vecka eller varannan helg om föräldrarna har delad vårdnad.
Är det någon/några här inne som har sina styv/bonusbarn var tredje helg? Jag vet att det är vanligast att ha barnen varannan vecka eller varannan helg om föräldrarna har delad vårdnad.
Ts Om du vill få din tråd stängt kan du bara anmäla den till moderatorn istället för att trycka ner folk
men tänk på hur du själv upplevde din barndom, hur tror du flickan kommer att se tillbaka på sin barndom om du sätter dig imellan far och dotter!
13år är en jättekänslig ålder, just på väg in i puberteten med allt vad det innebär! här måste du som vuxen och ansvarstagande visa vägen och föregå med gott exempel, barnen gör inte som man säger, dom gör som man gör, klart hon inte vill visa intresse för dig, när du säkert visar att du inte tycker om hon! du måste gå först och visa vägen! lycka till!
har aldrig påstått att jag e världens vackraste , vet inte ens varför du börjar diskutera mitt usteende, men som jag tidigare påpekat så e smaken olika du tycker jag e ful, jag tycker jag e snygg.. vad vill du ha sagt egentligen?? tål du inte kritik?
TS, om du startar en tråd om ett sådant känsligt ämne som att vara bonusförälder, varför för du inte en vettig diskussion om det?
Varför svarar du inte folk som har seriösa och ärliga tips eller synpunkter?
Jag blir mörkrädd av TS samtliga inlägg här i tråden.
tyck synd om mig- vilka som e fula o har fula sambos etc hur kan man ens skriva såna saker om folk. Hur lågt kan man sjunka?
Det är bara att anmäla.