Varför bojkotar ni Nestle barnmat?
Funderar på att köpa deras välling men läste lite förut att många var emot de.
Nu undrar jag varför.
Kan inte söka på gammla inlägg då den fungerar inte för tillfället.
Funderar på att köpa deras välling men läste lite förut att många var emot de.
Nu undrar jag varför.
Kan inte söka på gammla inlägg då den fungerar inte för tillfället.
hi,hi...
oj... har inte varit inne på hela dan... vilken tråd.... hela fl är engagerade..
unika.. såg du mitt svar?
jag håller också mig i skymundan....
trolltjejen - jag har svarat på den frågan 10 ggr idag tror jag - kolla ovan
O Nan förstår jag att man köper för våra alternativ till ersättning är trots allt få o alla barn tål dem ju inte.
Unika - tack
Nä, känner att många av oss är så olika så tror inte vi kan förstå varandra alls. Min fråga om hur man kan fortsätta köpa Nestlé när man vet hur det ser ut får dock inga svar så antar ngt kanske gått in - eller vad säger ni?
Lucasmama - Näe, nu hänger jag inte riktigt med (skyller på dålig nattsömn...). Ställde jag en fråga till dig?
Titti och Mini - Tystnaden kring den frågan är väldigt talande tycker jag.
ja men det var igår.. ville ju svara så ni inte bara trodde att jag gav upp... hi,hi... hann inte svara direkt...
Titto o mini: jag såg denna tråden nyss och har inte läst hela då den var så lång. Jag vet dock inte om du blandar ihop mig med någon annan för jag ställde ingen fråga. Kanske jag missat det du skrivit 10 ggr idag, men jag vet inte vad du menar. :)
Som du säger är ju alternativen få. Tål inte barnet baby semp återstår ju bara nan. Som Marsipan skrev, så är finns det ju ingen anledning att man ska låta sitt eget barn svälta ihjäl för det.
Trolltjejen - nä, såg nu att du ju inte frågade
Börjar bli trött i huvudet inser jag¨. Menade dock det du skrev om att det ju inte är Nestlés fel utan okunskap - har skrivit lite om det ovan.
titti och mini - ok, jag får läsa det sedan då. Inte konstigt om det blir rörigt i en sådan här lång tråd.
Titti o mini, såg att du också kunde skriva vättiga saker. Du skrevier (Nä, känner att många av oss är så olika så tror inte vi kan förstå varandra alls). Just precis, vi är OLIKA! Respektera dom som inte är lika som du så blir du respekterad tillbax! Folk får göra som dom vill, vi har sätt å läst att du å många med dig bojkottar Nestlé. Okej! Gör ni det (med all respekt från min sida) men låt dom som vill handla å använda Nestlés produkter göra det. Håll inte på kräv en massa förklaringar från folk. Vem är du så att man ska förklara för dig varför man just använder ett visst märke?! Varför kan du inte bara skriva till någon som inte tänker som du ett enkelt "ok" å gå vidare?! Du e rolig du!