• Kaxmaja

Svenskar i Norge

Tråd nr 2 för oss svenskar i Norge

♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • Svar på tråden Svenskar i Norge
  • Sverre

Reglera är de samma här i norge, du har nog bara råkat ut för ett gäng lata föräldrar. Klart du får säga ifrån om nån är elak mot de andra barnen! - framförallt ditt eget barn!!!

• Ett två tre
    FruAnna skrev 2007-11-23 13:22:18 följande:
    Har tagit kort på Vicke som jag ska använda som julkort, men kan inte bestämma mig för vilket jag ska använda. Vad tycker ni?www.familjeliv.se/hem/fruanna/galleri.php...
    Alla är fina, jättesöt  Men jag tycker kanske 3 och 5 är finast
    BF april 2008
  • Sverre

Håller med mathea, tre eller fem. Jättefina kort! Men har man ett fint motiv så är det ju lätt å ta fina bilder

• Kaxmaja

Hallå hallå
    Den här tråden har avstannat totalt.
    Någon som vill hitta på något någon dag???? Typ imorgon förmiddag??? Fika eller prommenad eller något???

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Ett två tre
    Kaxmaja skrev 2007-12-12 11:06:25 följande:
    Hallå hallåDen här tråden har avstannat totalt. Någon som vill hitta på något någon dag???? Typ imorgon förmiddag??? Fika eller prommenad eller något???
    Nej det har inte varit så mycket aktivitet här sista tiden!

Jag har tid imorgon förmiddag
    BF april 2008
  • Kaxmaja
    Ett två tre skrev 2007-12-12 12:24:37 följande:
    Nej det har inte varit så mycket aktivitet här sista tiden!Jag har tid imorgon förmiddag
    Jag ska på ett nytt försök till 3D UL kl 9.30 på majorstua de tar ca en halvtimme efter de har jag tid.

Vi var på 3D ul förra veckan men då vägrade grodan visa sig han låg med handen framför ansiktet hela tiden.
  • Ett två tre
    Kaxmaja skrev 2007-12-12 12:28:21 följande:
    Jag ska på ett nytt försök till 3D UL kl 9.30 på majorstua de tar ca en halvtimme efter de har jag tid. Vi var på 3D ul förra veckan men då vägrade grodan visa sig han låg med handen framför ansiktet hela tiden.

Jag kan hela dagen, kanske en liten promenad i Frognerparken med en kaffe efter?

3D ville jag oxå ta men min man vill inte så då blir det inget. Måste ni betala fullt pris en gång till när det blir ett nytt försök?

Han var väl lite blyg

BF april 2008
  • Kaxmaja
    Ett två tre skrev 2007-12-12 12:33:23 följande:
    Jag kan hela dagen, kanske en liten promenad i Frognerparken med en kaffe efter? 3D ville jag oxå ta men min man vill inte så då blir det inget. Måste ni betala fullt pris en gång till när det blir ett nytt försök? Han var väl lite blyg
    Nej vi får denna gång gratis pga att han vägrade sist. Inte äns könet kunde de bekräfta. Han var riktigt blyg.

Kan vi inte mötas vid majorstua tbana då och se var vi tar vägen efter de???
  • Ett två tre
    Kaxmaja skrev 2007-12-12 12:36:14 följande:
    Nej vi får denna gång gratis pga att han vägrade sist. Inte äns könet kunde de bekräfta. Han var riktigt blyg. Kan vi inte mötas vid majorstua tbana då och se var vi tar vägen efter de???

Ok 10:15?

Var vid t-banan? Framför vid trappan?

Kanske är fler som ser det här senare idag oxå, då kan dom ju bara komma

BF april 2008
Svar på tråden Svenskar i Norge