• Kaxmaja

Svenskar i Norge

Tråd nr 2 för oss svenskar i Norge

♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • Svar på tråden Svenskar i Norge
  • MrsQ

Cultura köpte min mor o far när de var här men jag vågar inte smaka den så den känns riktigt rinnig men den kanske är jättegod.

• Kaxmaja
    MrsQ skrev 2008-01-12 18:10:48 följande:
    Cultura köpte min mor o far när de var här men jag vågar inte smaka den så den känns riktigt rinnig men den kanske är jättegod.
    smaka smaka smaka
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    MrsQ skrev 2008-01-12 18:15:16 följande:
    Har du smakat? Eller vågar inte du heller
    vågar inte hi hi hi
  • MrsQ

Angelzezzan :: Vart bor du? Bor du i Oslo som de flesta andra

• Kaxmaja
    MrsQ skrev 2008-01-12 18:31:04 följande:
    Angelzezzan :: Vart bor du? Bor du i Oslo som de flesta andra
    jajamensan Oslo it is
  • MrsQ

Hur kom du dit? Lustigt att de flesta bor i Oslo eller det kanske inte är så konstigt det är ju huvudstaden

• Kaxmaja

Kärleken. Han e svensk men han bodde här så de var bara att flytta efter

• Ett två tre

Om det är nån tröst så vänjer man sig vid dom norska varorna efter en stund, och suget efter dom svenska blir mindre, men det beror ju på hur länge ni har tänkt bo här då, om det hinner gå över 

Det enda jag fortfarande måste ha när jag är i sverige är julmust/påskmust och vissa chips sorter

V.27 - BF april 2008
  • Kaxmaja
    Ett två tre skrev 2008-01-12 18:51:17 följande:
    Om det är nån tröst så vänjer man sig vid dom norska varorna efter en stund, och suget efter dom svenska blir mindre, men det beror ju på hur länge ni har tänkt bo här då, om det hinner gå över Det enda jag fortfarande måste ha när jag är i sverige är julmust/påskmust och vissa chips sorter
    Jag hamstrar mannagryn, kräm, lättfil och creme fraisch med smak när vi e i sverige
Svar på tråden Svenskar i Norge