Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Hej allihop!
Måste stryka mig på fredag. Vi har så mycket runt omkring att jag varken orkar eller hinner.
Tack och lov att det bara är tolv arbetsdagar kvar till jul!
Kinamuren fre 7 dec kl 18
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Tess EV.

Finns ett julkort till i galleriet, det vi ska skicka
Och ett par nyare kort på Hugo.
Lotta trist att du inte kan följa med på fredag, vi får väl göra om detta efter alla helger som kommer... Jag glömde ringa och boka bord igår men gör det idag.
Kinamuren fre 7 dec kl 18
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Tess EV.
lotta- synd att du inte kommer men förstår dig,hur går det att paka här går det segt,,,måste köpa kartonger och dyligt idag inge roligt alls.
fick sovmorgon här idag,,,,filippa vaknade 8 och whilma 8,30 så skönt, nu är det dags att ta tag idagen, ska iväg på marieberg efter filippa vaknat och ätit lunch hörs tjejer.
är det sovväder idag?? här fick jag också sovmorgon... men jag var skittrött för det! Jag fick lov att VÄCKA Neo 8:10 för att vi skulle hinna till dagis... Mio vaknade 8:30 så han fick följa med o lämna Neo utan frukost, så åt vi frukost i lugn och ro när vi kom hem sen.
Vet ännu inte om jag får barnvakt på fredag, min mamma ska vara hemma hos mig då, men igår när jag talade med henne så mådde hon pyton.. så det ser inte direkt ljust ut..
Camilla: har du fixat barnvakt då?
Lotta: synd att du inte kan komma.. men även jag har fullförståelse i allt flytt stök..
Ingen sovmorgon. Knappt sova alls... Hugo har börjat komma in till oss på nätterna, och han är ingen bra sovkamrat - sparkar och slår omkring sig. Vi har inatt burit tillbaka honom fyra gånger till sin säng, men hinner knappt somna om, så kommer han duns-duns-dunsande tillbaka. Vad göra? Sedan vaknar han pigg och glad 06.20 och börjar prata om bilarna på gatan samtidigt som han kör armbågarna i revbenen på mig...
Åsa: Söt Lucia! ![]()
Lotta: det går över
men kan ta en tid *S*
Max kommer nästan varje natt men inte lulle som tur är.. inatt så tog jag med Lulle in för han hade växtvärk, men när jag vaknade på morgonen så hade han gått tillbaka till sin säng och sovit där *S'
Märkt inte ens när han gick, och han är ju så mörkrädd så jag måste varit hemsk att sova bredvid för annars hade han ju inte gått genom lägenheten i mörkret...
Nu har jag bokat bord inför imorgon, hoppas du kan komma Tess ![]()