• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Lottis77

Bläää... Jag har ingen inspiration att jobba idag... Fastnar på FL heeeela tiden. Skäms på mig!

Är det inte semester snart???
  • parisförlovad

Åå.. min mamma e så underbar! Hon kidnappade mig i måndags å körde iväg utan att jag visste vart vi skulle. Det hela resulterade i att vi fick tillbringa kvällen tillsammans på ett litet spa Väldigt välbehövligt! (skulle inte göra något alls om detta hände lite oftare )

• norpan74

Vad härligt det låter Jannica Önskar att min mamma skulle göra samma sak

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • Milla69

här är det krupp och förkylt på hög nivå på familjen-resultat igår fick jag tvinga mig in på akuten eftersom lillan hade svårt att andas-resultat efter många timmar och många läkare och sköterskor som tittat på henne så fick vi mollipeckt och åka hem, skriver mer senare

• Lottis77

Camilla: Precis som när Hugo fick krupp då. Tycker väl inte att Mollipecten var någon jättehöjdare, nässpray funkade bättre, men... Med lite tur så är det en engångsföreteelse, och hon får inte tillbaka det. Hugo hade ju två ggr på kort tid, men ingenting sedan dess.

Är det inte semester snart???
  • yndra

Ojoj jag bor med en enhörning! Martin har världens bula som nu också är helt blå!
    Hade igår fått ett meddelande på mobilen från anonymt nummer, å då vet man ju att det är dagis å det brukar inte vara bra...
    Nu var det hyfsat, de ville bara tala om att Martin ramlat och åsmkat sig en bula utan dess like men förövrigt mådde bra. Det tyckte jag var bussigt eftersom att det inte var jag som hämtade igår så slapp jag fundera hela helgen på vad som hänt.
    Å en bula var det! Jag kikade in hos honom igår efter jobbet, jag såg tom i mörkret när han sov att han hade en bula. Jättesnyggt

Tess: Martin å Lucas borde kanske fotas ihop innan deras blåslagna nunor blir som vanligt igen??

• MoLs mamma

Lisa: försent.. Lulles blåklocka har nästan försvunnit, det är bara lite röd/blå/lila över ögat nu.. så när han tittar så ser man det knappt. bara när han blundar...
    Det får bli nästa gång *ASG*
    Synd att jag inte tänkte på det igår när jag hämtade alla, då syndes det ju lite mer.. men jag är faktist förvånad över hur fort Lucas öga läkte.. trodde det skulle sitta i i veckor...

• Snorky

Neo lyckades med att få ett stort glas i pannan när han låg under ett bord o drog i det. Glaset föll ner precis på ett ytligt blodkärl och han fick jordens blåtira lagom tills han skulle fotograferas på dagis! Så vi får se hur de fotona blir.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kärleksbarn 05

anningen hes i halsen idag efter att ha vrålat på uggla konserten
    senv art de inte bättre av middag efteråt på shanghai va så starkt så de brännde i halsen

• Milla69

Kinamuren fre 7 dec kl 18
    Åsa utan barn
    Laila utan barn
    Camilla utan barn
    Marie utan barn
    Sara utan barn
    Lotta utan barn

Svar på tråden Pajala fortsätter.......