Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Ser inte ut som om jag kan komma till kinamuren..
känns lite trist för jag vill ju...
Men jag letar fortfarande.
ska på nobelmiddag på lördagen den 8:de och inte heller där har jag barnvakt..
Nyfiken fråga.. ska vi ha julfest i år.. iså fall kan vi ha den hemma om ni vill.. det är ju så kul att se allas barn alla på en gång.. *S*
Ett förslag är söndagen den 16/12
Julfest vore jätteroligt!
Vi kan väl göra som förra året, med julklapp för 20 kr per barn och knytkalas på fikabröd/julgottis?
Jag skriver glatt upp mig på listan!
Julfest hos Tess söndag 16/12
Lotta & Hugo
Den 16:e kan inte vi för då är det julfest med Mios kompisar... vet inte om Åsa också ska vara med på den?!
Sen måste jag ta bort mig från kinamuren tyvärr!
Jag som hade planerat så fint att vi skulle ha kalas för Mio med släkten på lördagen men så hade min mamma planerat att fira sin födelsedag samma helg. Så nu slår vi ihop deras födelsedagar för enkelhetens skull. I år förstår han inte så mkt, men nästa år får han ha eget kalas. Iofs får han ha ett litet kalas på sin födelsedag också, men men bara för farmor, farfar o fastrarna. Så vi åker till Enköping redan på fredagen! Tråkigt att inte kunna följa med, men det är ju sådär i december... julmarknader, julbord, pysseldag på dagis, luciafiranden, födelsedagar, julfester o gu vet vad... massa saker hela tiden!
Kinamuren fre 7 dec kl 18
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Marie utan barn
Lotta utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Marie utan barn
Lotta utan barn
Lotta & Hugo
Camilla & Whilma/Filippa- tar med pepparkakor.
Tess- ta med dig barnen på kinamuren
.
här är det superförkylt på nästa i stället, filippa har börjat repa sig och är igång, men får fortfarande medicin.
Men whilma är deckad på soffan och sover vilket hon inte gjort sista halvåret, det rinner tårar ifrån ögonen hela tiden.
Annars så packar jag lite småt, ska kasta massa krukor och sång skit man samlar på sig, ska föröska vara duktig och lägga ut fler annonser på blocket.
Nu ska jag ner på golvet med filippa,,,hon gör småförsök till att krypa äntligen,,så ett par krypsteg och så magen igen,,och mycket skrik hon blir så arg.
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Lotta utan barn
Lotta & Hugo
måste oxå plocka bort mig... ska kolla den 16:e... hoppas jag kan då..
Camilla: ungarna lär ju börja bli trötta vid den tiden men jag ska kolla lite till.. kanske tar med dom trotts allt.. men det hade ju varit skönt att få göra något själv..
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Lotta utan barn
Tess och barnen såklart.. :)- Jag kan hålla med dricka och kaffe
Lotta & Hugo
Åsa utan barn
Laila utan barn
Camilla utan barn
Lotta utan barn
Lotta & Hugo (tar med skumtomtar och lite annat julgodis)
Lotta & Hugo (tar med skumtomtar och lite annat julgodis)
Martin & Lisa Ev
Jag får skriva eventuellt på mig eftersom att jag ska på konsert i stockholm den helgen. Kommer ju hem på eftermiddagen någon gång men vet inte exakt tid.
Vilken tid blir julfesten? och kanske någon vänlig själ kan plocka med Martin om jag inte kan gå? Hans mormor är ju här hemma med honom men jag vet inte om hon orkar julfesta...
Lisa: Klart Martin ska med på julfest, med eller utan mamma! Helst med förstås! ![]()
Lotta: Tack!