• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Milla69

tess-kul att du vart nöjd vi får stara firma du och jag

hoppas inte max vart allt för ledsen ,men jag bokar in er nu på torsdag.kommer till kl 17 ska jag ta med någe??????

• Lottis77

Jättefint kort, Sara! Söta små tomtar!

Tack för åsikterna på mina kort. Nu gäller det bara att välja.

Lisa: Grattis på namnsdagen!

Är det inte semester snart???
  • MoLs mamma

Camilla: det är bara att fortsätta..
    ska kolla upp vilken färg jag ska ha i hallen sen sätter jag nog i gång med den, men då ska jag bara måla... (fast ekonomin är ju inte så underbara nu vid jultider, så när det blir vet man ju aldrig...)
    sen efter årsskiftet någongång blir det nog mitt sovrum
    så säg till om du vill jobba mer *S*

Lisa: grattis

• Milla69

tess- tips billig bra färg på euroshop eller vad det heter ute på marieberg,,,,jag har ju bil och barnvakt under helgen
    då får ju hela din familj plats i sådana fall.

Vist kan jag hjälpa dig med sovrummet, men då får du göra grundarbetet först skönt att slippa dra tapet kan jag säga,,,.

åsa- jag håller det öppet om morgondagen för filippa har fått krupp så jag vet inte hur natten blir, och eftersom jag är sjläv så kommer jag behöva sova det få timmar jag kan, men jag ringer dig i morgonbitt vid 8 om det går bra oavsett om vi kommer eller inte.

• Milla69

sara- superfin bild ska försöka någon dag jag med att ta julkort.

• norpan74

Milla, det blir bra. Hoppas du får sova

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • sofs

Yessie pessie! Nu verkar allt vara klart, Martin kommer ner till Gbg och skriver kontrakt på torsdag, flytten går 1/12 och dagisinskolningen börjar den 3e. Ska bli sååå skönt att äntligen bo ihop igen!!! Så nu är det hysteripacka som gäller, men kan jag säga hur gärna jag gör det?

• Lottis77

Sofia: Gud, vad skönt! Hur går det med pluggandet?

Camilla: Krupp är inte kul. Been there - done that... Hur mår hon nu?

Idag är jag glad för att vi fick rabatt på sista månadshyran på lägenheten och för att Ola betalar av det sista på sin mobiltelefon (utan att ha hunnit sålt den och köpt en ny innan den är slutbetald )

Är det inte semester snart???
  • norpan74

Tack Milla för trevligt besök Thea somnade väl ca 10 min efter att ni åkt

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
Svar på tråden Pajala fortsätter.......