• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Lottis77

Tackar tackar! Bra att du har koll, Camilla!

Är det inte semester snart???
  • norpan74

Tack tack

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • Etienne

Vad schysst att skicka länk! Jag hinner inte titta in lika ofta som förr så jag hade nog annars trott att ni lagt ner pajalamammorna och det vore ju synd!

• kärleksbarn 05

usch e sjuk har varit hela veckan å så började ja bli bättre i torsdags så åkte iväg å jobbade på underbara barn mässan i sthlm i fredags inge bra alls så nu tog de om igen så nu e man lika sjuk som i början av veckan....kul jul NOT....men e man dum så e man.

underbara barn mässan va kanon mycket gratis grejer me like
    å kanon pirser på disign kläder från dunis, ej sike lej,å idaT hitta ja ialla fall dom korta stunder vi han ta rast.

vi hade fullt ös i våran monter hela dagen...va lite kul för dom andra försäkringsbolagen som va där kom förbi å snokade lite va vi hade som drog...vi hade ju tävling där man kunde vinna hela bilstolskitet från våran hyr variant som fått bäst i många test + att vi delade ut reflexvästar till alla barn.
    hos dom andra kunde man tävla för å få en refelxväst
    å vinna nån spa upplevelse hos nått bolag...hmmm vad har spa upplevelse me barnsäkerhet å göra kan man ju undra det va lixom det som va temat för mässan.
    nått anant bolag va man tvungen å teckna försärking för å få en liten sketen nalle hos...
    så de va kul å slå konkurenterna på fingrarna lite

så nu har ja en massa kontaker å ringa...har å göra varje kväll nu ett bra tag känns det som så ska snart sätta fart

• Milla69

jag hoppas att jag inte glömt någon,om jag gjort det så ursäkta.

Idag är magen mätt, vi firade mig idag så min pappa kom och bjöd på mat på efosos,,,kan inte bli bättre.

Annars så kommer det bli lite tråkigt här hemma, anders ska resa mycket nu men sen blir det lugnt, men hela november och december så kommer han enbart hem på helgerna, känns sådär men tiden springer ju iväg, filippa har blivit 7månader och nya bilder i galleriet.

Jag har kommit så långt så jag börjat annonsera ut barngrejer och kläder ska jag se till att ordna.

annars är det som vanligt här hemma, mat, blöjer som avlöser varandra och matning och att göra halsband det är whilmas stora kärlek just nu.

• Milla69

ullis-kul att det går bra och att du trivs med jobbet,,,har varit i kumla en del men inte kommit mig för att sävnga förbi,,,för trötta barn och maten slut till den minsta-dålig kombination.

hur är det annars med alla?????

ska vi sätta datum för kinamuren????

• Milla69

här var det dödens,,,,,,,,,,anders har precis åkt,,,jobbigt, är van att få vara med han nu hela tiden,men 12 dagar går fort när man har barn,,,hoppas jag, nej nu ska jag tröstäta kakor och god paj.

• Bonanza

Shit, om bara två veckor börjar jag jobba. Känns skitläskigt!

Underbara älskade...
Svar på tråden Pajala fortsätter.......