Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
lisa: tackar då måste man ju dit och fynda lite
perffa då har jag hunnit komma hem igen oxå....drar till monte carlo nu
Hej!
Idag har vi varit på 2,5 årskontroll med Thea, hon är 91cm lång och 11,5 kg lätt (Min lilla spinkis) Hugo väger runt 10kg
Hon klarade alla frågor med bravur, såg nästan förnärmad ut när BVC sköterskan frågade vad det var på bilden av ett äpple.
Neeke, kul att ses. Vad stor Cornelia är
Vi har sprungit runt på Hindersmässan idag, men kom hem 30 kr fattigare så det blev ingen storshopping här inte....
Ullis: Monte Carlo???
norpan74: det va jättekul att ses... stora barnen blivit... skitsnygg vagn...=)
Jippie! Imorgon ska jag gå på Hindersmässan - utan barn!!! Det ska bli så himla skönt med lite egentid. De senaste veckorna har jag "passat" Hugo medan Ola fixat i huset, så nu är det dags för lite nöjen!
Lotta, vad härligt det låter Shoppa lugnt
Åsa: Shoppa lugnt? Första gången på två år som jag verkligen tar mig tid för att gå på stan! Skulle inte tro det.
Fast jag lär väl komma hem med grejer till Hugo och inte till mig själv. Klassiskt.
Lotta: hindersmässan slutar väl idag?
Lisa: Brukar väl hålla på till lunch på lördagen? Skräm mig inte. *kollar snabbt* Jo, till och med lördag 26/1 står det på Örebros hemsida.
Lotta: Sorry
Jag var uppe en sväng på fm idag. Borde ha pluggat men mogen som jag är så valde jag att skolka
Jag kommer att vara världens bästa mamma hela kvällen för jag köpte Martin en spindelmannen pyjamas
Åt mig själv köpte jag kokosbollar så nu ska här mulas!!!!
Lisa: Några tips på vad man kan köpa? Fanns det något vettigt? Marknadsgodis slinker ju alltid ner, och ibland blir det en ny handväska, chokladdoppade munkar brukar jag gå loss på och strumpor.
Lotta: I år fanns det väl inte direkt några nyheter, det var det gamla vanliga Men det räcker för mig för jag älskar hindersmässa. Tyvärr så regnade det hela tiden när jag var där för där de stod och gräddade våfflor luktade det jättegott! Å stora var det, men att gå runt å få regn på sin våffla verkade inte så spännande...
Lisa: Gamla vanliga duger för mig också. Tycker ändå om själva traditionen. Sååå mysigt att trängas, bli trampad på tårna och väskryckt av 14-åriga smågrabbar.
*ryser* tycker inte alls om å gå på marknader Fast jag plöjde igenom övre delen på stortorget ändå. Bara skräp
Men jag måste säga att brända mandlar luktar himla gott.
Lisa:
vi har varit till monte carlo på monte carlo rally me subaru teamet via klas jobb fick vi den resan för dom har sålt mycket subaru förra året....så de va international motors som betala allt å alla subaru återförsärljare i norden å några fler länder var med..
så vi har träffat förarna för subaru å fått team kläder signerade mm
så vi har varit i schweiz,frankrike och monaco på 4 dagar.
de var helt underbert men jobbigt me fullsäpckat schema hela tiden...å monte carlo gud vilken stad å vila hotell å hus helt ofatbart å allt e snordyrt...i går åt ja en middag som slår de mesta den va nog inte gratis om ja räkna på va en vatten flaska kosta så kosta nog middagen närmare 7000:- skulle ja tro i svenska pengar om inte mer.
Ullis: Lyxigt!!
Lisa: mycket!
Lotta, hittade du nåt bra?
Ullis, vad härligt det låter Inte helt fel att bli bjuden...
I helgen så var vi i Stockholm och kollade in de nya kusinerna, men shit vad stor Hugo blev helt plötsligt Han som varit minstingen i familjen tills nu
Finns några nya bilder på barnen i galleriet.
hallå där alla någon som kommer starta en ny tråd-jag vill fortfarande vara med fast jag är skåning.
här är det kartonger som gälelr och att kasta,vi fick inte med oss allt för att vi har så mycket skit, så nu är det storrensning.
annars har det int ehänt så mycket, whilma har talat om klart och tydligt för en vecka sedan tillbaka att man har inte blöja när man sover om man heter whilma och inte en enda natt som varit blöt ännu så det är skönt och billigt att slippa köpa blöjer till henne, men vi hade köpt på oss 5paket som nu får ligga och vänta på att filippa blir stor.
ha det gott alla mammor och barn och jag ska föröska att inte rulla ärrrrren
Ny tråd då den här snart är ett minne blott
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m29326597.html