• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Milla69

åsa- bra att du inte blir allt för besviken. skönt att få det gjort, längtar du eller fassar du för nästkommande helg.

jag ska köpa svarta sopsäckar här i helgen och sätta fart med att rensa bland barnleksakerna.

• MoLs mamma

Camilla: gud vad kul att åka till island.. när far ni dit och hur länge är det ni ska vara där?

• norpan74

Milla, jag längtar - tills det är klart En av mina bästa kompisar lämnar sin dotter hemma hos pappa och kommer och hjälper till, så det lär väl bli en del gott att äta och dricka på kvällarna iaf

Vi får väl göra ett försök med Kinamuren när du kommer hitåt, du får tjoa till innan bara  

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • Milla69

åsa- låter som ni ska korka upp vin innan middagen oxå-då blir det ju roligare att städa och rensa.

som det ser ut nu så är det någon gång i januari vi flyttar äventuellt sista helgen så vad säger ni tjejer ska vi boka en lista allaredan för januari???????

Tess- ca en vecka kommer vi att vara där och får då tillgång till egen lägenhet så det blir bra tror jag-då känns det inte så jobbigt att anders är iväg när vi är alla på äventyr och man får ha han hemma på eftermiddagen och kvällen. datum är inte bestämt ännu eftersom det beror på företaget som anders ska installera på, men som det ser ut nu januari/februari-kan tänka mig att det är kallt där då.

jag har lyckats få ihop i alla fall 2kartonger här hemma så det går frmaåt.

• Lottis77

Hörni! Sluta prata om vin!!! När jag väntade Hugo var jag inte ett dugg sugen, men denna gången dreglar jag vid tanken. Ola är snäll nog att helt avhålla sig för min skull, som tur är...

Är det inte semester snart???
  • norpan74

Milla, börja en lista för januari du

Nu ska jag passa på att städa här när båda underverken sover..

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • MoLs mamma

Lotta: stackare.. jag var så sugen på öl när jag väntade Max men bara om Niclas drack, (dvs. när jag såg en) så jag var tvungen att få den första klunken när han skulle ta en.. *S*
    Men sen var jag nöjd och tur var väl det

Visst kan vi lägga in en lista redan nu..
    men den enda gången jag kan i januari är helgen den 25-27
    är inte barnledig förräns då...

• Milla69

Då bokar vi helgen

januari 25-27. närmare fram bestämmt datum.

lotta- tänk på morötter i stället det levde jag på och knäckebröd känner du smaken .

Nej nu måste jag slita mig från datorn och packa i alla fall en kartong till här hemma idag,

• Lottis77
    Milla69 skrev 2007-12-07 13:11:34 följande:
    lotta- tänk på morötter i stället det levde jag på och knäckebröd känner du smaken .

Jag tänker, men nopp - fortfarande rödtjut!

Är det inte semester snart???
  • MoLs mamma

Har förslag på tid för julfesten..
    Vad säger ni om att köra igång vid 10.30?

Julfest hos Tess söndag 16/12
    Tess och barnen såklart.. :)- Jag kan hålla med dricka och kaffe
    Lotta & Hugo (tar med skumtomtar och lite annat julgodis)
    Camilla & Whilma/Filippa- tar med pepparkakor.
    Martin & Lisa Ev
    Laila & huliganerna - tar med saffransgifflar (köpe såklart )

Svar på tråden Pajala fortsätter.......