Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Lotta: Harry är stencoolt! Kör på det eller Sigge eller kanske Sixten. ![]()
TACK Ellen! Frågan är bara hur jag ska övertala Ola... ![]()
Harry skulle ju passa alldeles utmärkt!! Jag vet hur karlarna är... men sen brukar de ge med sig. Om man tjatar tillräckligt länge så vänjer de sig!
För oss var det ingen idé att diskutera namn när Mio låg i magen, sen på BB var det Martin som valde MITT namn
!!
trevlig lucia alla.
lotta-Först ett stort grattis till en lillebror, inte lätt med namn, mitt förslag är konrad eller med c om man vill det, men skulle det bli några fler här och det blir en pojke så kommer det namner att användas
. Tala om för ola att det är tjejen/mamman som bestämmer eftesom hon bär barnet i 9månader och ska kläma ut det oxå,,,ta det under förlossningen så kommer han aldrig att neka ditt förslag.
här hemma förösker filippa krypa men det går fortfarandde bakåt, och mer sittande är krypa,,just nu förösker whilma visa hur man gör.
Camilla: Tack för tipset!
Jag är glad att vi vet i så pass god tid, då hinner jag tjata sönder honom. Konrad är ju också ett jättefint namn... *fyller på min lilla lista*
Vi har varit på lussefirande på dagis, och sedan mer lussekatter på jobbet till fikat. Känner mig saffrans-impregnerad. ![]()
Camilla: Så säger min mormor också, att mamman bestämmer eftersom hon får stå ut med allt i 9 månader!
Jag tycker det inte är mer än rätt! ![]()
sara- klart man har mer rätt en pappan
,
lotta- om jag förstår det rätt så var det inte planerat,,miss av dig
jag gjorde klart för anders om flicknamn innan han fick sjuta skarpt, eftersom jag viste att vi var oeniga där, åh pojknamn trodde jag min dummerjöns att det skulle vara samma som vi pratat om när vi väntade whilma men ack så fel så det enda vi kom fram till var då konrad,,,så nu vet jag det till nästa gång om det blir några fler,,,.hoppas ni hittar någe som ni båda kommer trivas med och att bebisen passar att heta det.
sara-killarna kan ju få säga önskemål, men som sagt i slutändan är det mamman som bestämmer.
Jag hade tur med namnen.. vi gjorde upp att om det var killar så fick jag bestämma (så länge Niclas inte avskydde namnet så klart) och om det skulle bli flickor så hade han besluträtten
och vilken tur att jag fick mina namn och mina pojkar
nästa gång vill jag ha Felix *S*
Det är ju lika bra att fortsätta på ett vinnande koncept (om det nu skulle komma en prins gående åt mitt håll *S*)
Sara: Tack för tipset om Lusselängden, Mmmmm.. vad goda de var!! Testade idag
Lotta: Kul med en lillebror! Namn har jag inga på lager (inte till killar iaf
)
Idag var det lussefirande på ÖF, massa små söta tomtar å pepparkaksgubbar/gummor. Angelina var enda lucian
Hoppas ni alla haft en trevlig lucia. Känns egentligen helt galet att det redan e lucia å snart jul.. vart e snön?!?!