• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • kärleksbarn 05

sara : va bra då vet ja att de kom fram ialla fall

måste missat de receptet va va de för nått???? saffrans skorpor vore ju mumma e de krångligt å göra det??? kan man få recept
    vart nyfiken på rockyroad oxå va e de för nått vet nån glass som heter så..

• Lottis77

Ullis: Jodå - julklapp till oss också! Toppenfina - tack!

Är det inte semester snart???
  • kärleksbarn 05

lotta: va bra att de kom fram en till hugo å en till lillebror att växa i

har haft lite strul me post gången me dom kuverten posten e sura för dom får inte en krona på våra fina kuvert vet inte va dom menar me de men hon tyckte ja skulle frankera dom fast de står att det redan är betalt....knepig kärring på posten så ja tog mina kuvert å gick å bökade ner dom i en låda istället
    där av att ja frågar om de kommit fram

• MoLs mamma

Camilla: helt okej att komma och lämna av även om du är lite snuvig och så..

• Snorky
    kärleksbarn 05 skrev 2007-12-15 14:45:41 följande:
    lotta: va bra att de kom fram en till hugo å en till lillebror att växa i har haft lite strul me post gången me dom kuverten posten e sura för dom får inte en krona på våra fina kuvert vet inte va dom menar me de men hon tyckte ja skulle frankera dom fast de står att det redan är betalt....knepig kärring på posten så ja tog mina kuvert å gick å bökade ner dom i en låda istället där av att ja frågar om de kommit fram
    grejen är väl att man måste lämna in en sån talong från företaget där det står hur många kuvert man postar och hur mkt de väger, så att posten kan skicka en räkning till företaget. Så är det där jag jobbar... att man trycker porto betalt på kuverten är för att slippa stämpla de med sån stämpel. Så posten har rätt, de får ju inte betalt för portot bara för att man trycker texten porto betalt på sina kuvert.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kärleksbarn 05

sara: åh tackar du är en ängel gud va sugen ja blev på saffrans skorpor å rockey road verka inte dumt de heller
    hmm ska nog göra lite sånnt till vecakn eller nästa helg kanske

• kärleksbarn 05

sara: min chef sa att portot betalas på nått sett när dom köper ut sånna kuvert dom e tydligen svindyra kuvert. å i dom buntar jag får så e de nån scanningsgrej där de står specat antal jag beställt osv sen nått me betalningsmottagare if osv.
    men ja har ingen anning.

• Snorky
    kärleksbarn 05 skrev 2007-12-15 21:57:13 följande:
    sara: min chef sa att portot betalas på nått sett när dom köper ut sånna kuvert dom e tydligen svindyra kuvert. å i dom buntar jag får så e de nån scanningsgrej där de står specat antal jag beställt osv sen nått me betalningsmottagare if osv.men ja har ingen anning.
    aha... ja, det kanske finns olika då. Men det är väl posten som inte är van vid såna moderniteter?!?! O inte jag heller Men annars låter det ju väldigt smidigt. O det verkar ju funka att posta de i postlåda, så du får väl fortsätta göra det.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kärleksbarn 05

absolut har aldrig varit me om att dom sagt nått så vart så paff bara

Svar på tråden Pajala fortsätter.......