Vita hem del 6
mimmi, nu va det ju så att det va till vardagsrummet jag letade tapet
Vad tyck om den här, FÖR gammeldags eller??
http://www.sandbergtapeter.com/default.asp?lid=10&ulid=18&show=3&katdel=3&psid=72&vid=245&vrank=5
mimmi, nu va det ju så att det va till vardagsrummet jag letade tapet
Vad tyck om den här, FÖR gammeldags eller??
http://www.sandbergtapeter.com/default.asp?lid=10&ulid=18&show=3&katdel=3&psid=72&vid=245&vrank=5
Ja, den är ju lite mycke!!!
Den andra jag har kollat på är vit och pärlemoskimrande randig. Den finns i 5 cm ränder och i 10 cm ränder. Tyvärr har inte flügger nån vidare hemsida så jag kan visa den
Jag tycker det är svårt med tapeter. Några tips??
Jag ska ha panel på en sida i vardagsrummet och tapet på 3 är tanken. Jag har helvitt nu och vill ha en förändring.
mm, ralph lauren har jag i sonens rum och jag gilar dom tapeterna. Jag har iof inte kollat hos dom nu till vardagsrummet, kanske ska ta mig en titt. Problemet är bara att de inte säljs här i borås utan man får åka till göteborg för att titta.
mm, vilken menáde du??? Jag hittar bará en blå som heter så...
mm, jag ska kolla upp detta.Jag gillar deras tapeter. Sökandet fortsätte
God natt ses imorgon
God morgon
Idag är vi uppe med tuppen, melvin kom och väckte mig 05.30. Jag är sååå trött.
Idag blir det till att handla mat och sedan en sväng till öppnis. Funderar på att ta en raid till den lokala blomsteraffären och handla lite. Sugen!!
Jag ska även köpa kvistolja så jag kan måla panelen, Ska bli roligt att få upp det i köket.
Grattis på födelsedagen VSM och snowgirl.
Juliah, jag är sugen på julrosor, buxbom, plättar i luften, stamträd typ oliv. Åh jag kan inte sluta. Dessutom hade hon fått in en hjärtanbricka med handtag som ser ut som dom hjärtanljusstakarna för ett levande ljus som en del har här. Den va urmysig. Ser mig själv servera glögg med mysiga muggar och kanna från cult samt pepparkakor och lussebullar på bricka dagdrömmer. Det som är så bra är att den som har butiken är min svägerska så jag kan handla utan att det blir speciellt dyrt
Jag förstår inte hur ni får till era hjärtan som ni syr, mina ser helt missbidade ut
jag kilpper i tyget, försöker rita en fin form. Sedan syr jag, klipper lite i klykan upptill, stoppar och syr igen. Problemet är att jag inte får till en bra form på hjärtat.