Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

Ska prova det, tack knyttis

• Lisa1981

Kram till er alla som har det jobbigt just nu.

Nu ska jag snart gå in och grunda panelen, roligt va

• Lisa1981
    Karamellfabriken skrev 2007-11-20 07:28:40 följande:
    Hej alla!På tal om skåp. Är det någon som minns var Kajsa har köpt sitt som hon har i köket?
    JAg har för mig att det är ett ikea skåp.

Vilka fina skåp man vaknar upp till, ett va även tillägnat mig jag vet inte hur ni ser vart skåpet finns. Jag har ju ett gammalt skåp att måla som fn är mintgrönt. fint va??

Ja tandläkaren ja, dit kanske man skulle ringa....hm de ringde och sökte mig, det är väl dags för den årliga kollen. Det blir alltid svindyrt när jag är där, minst ett hål gärna två eller en rotfyllning. Medans andra inte ens har tandsten *läs min sambo*

Juliah, hemma hos dig verkar det hända grejer, roligt. Jag kan tänka mig att det gör en del för inredningen att måla om trappan.

Ang. tapet. Det är den randiga på denna bilden som jag har spanat in. Tror ni den blir för mycket i vardagsrummet. Jag har tänkt att ha panel på en vägg också, tror jag . Åh jag kan inte besämma mig...hjälp

http://www.durosweden.se/kollektion/collection_details.asp?collectionId=18&imageId=155&si=13#
  • Lisa1981
    Karamellfabriken skrev 2007-11-20 08:09:10 följande:
    Hmm, jag målade vartannat trappsteg när jag målade trappan.Minns när jag tog sats nerifrån och kommer på mig själv halvvägs upp att jag valt helt fel steg och endast sprungit på de målade !
    hahaha, det va grymt roligt. Faktiskt en sak jag hade kunnat göra

Mimmi, usch och fy för vakennätter. Alla här vet hur du känner dig, tror jag..
  • Lisa1981

mimmamum, åh vilken fin strumpa. Får man fråga ifall du kan försöka ge bort ungefära mått. Jag har sytt tre stycken strumpor men slängt alla för jag får de inte fina i formen, jag vet inte vad jag gör för fel..???

• Lisa1981

Grattis mimmamum för framgången, snart syns de överallt

Juliah, jag hade sagt som det är, jag har inga röda kläder samt att du inte är en röd människa.

Tack för länken mimmamum, bra att jag fick se tapeten uppe.
    Ni tror inte att man tröttnar på den då?? Jag har funderat på att ha den på tre väggar och en plankvägg, vad tror ni???

• Lisa1981

Åh med risk för att kännas tjatig men jag kom på en sak. Jag tycker om den tapeten, men jag hade tänkt att ha liggande panel (för det ska jag ha i köket). Tror ni inte det  ser konstigt ut att ha randig tapet och liggade panel??? eller måste jag bara vidga mitt tänkande lite???

• Lisa1981

almlin, finst skåp, jag förstår att du längtar.

• Lisa1981

mimmamum, tack snälla du för måtten så snällt att du orkar engagera dig och ta kort och allt!!!

Svar på tråden Vita hem del 6