Vita hem del 6
Nu får jag nog ta och sluta surfa bort kommunens pengar ocj ge lite rapport och gå hem
Nu får jag nog ta och sluta surfa bort kommunens pengar ocj ge lite rapport och gå hem
Hej alla
Mm, va roligt att du fick se det lilla pyret. Hjärtats tickande är väl det mest underbara man kan få vara med om.
Lasseliten, sååå tråkigt, vad fåR du för kompensation???
Mimmamum. de är så fina dina pållar. Funderar på vilken man vill ha.
frida, jag har idag sagt ja till jobbet. Jag fick upp lönen 700:- plus att jag är med i löneförhandlingen nu till våren eller när vårförbundet tecknar det nya avtalet. Men det känns ju fortfarande inte roligt att gå ner i lön men det är en utmaning.
EN fråga bara. Vad målar ni med för vit färg på väggar och panel. Bryter ni den???
Jag ska nu i helgen sätta panel i köket. Får se hur långt vi hinner.
Annars är jag barnvakt idag så det blir inte så mycket pysslande för mig.
Åh så ssöt han är lille Vide
Frida, jag bor i en kummun som heter Bollebygd, det ligger mellan göteborg och Borås. Jag sökte i Borås på Säs, det är ett medelstort sjukhus. Inte speciellt litet. Jag tyckte det va helt ok men jag fick ju gå ner ändå. Men som sagt jag kanske får 1000-1500:- till i höjning i april.
Ingen som kunde svara på min fråga innan om väggfärg???
God morgon.
Tråkigt med helgjobb
Lasseliten, igår frågade jag om väggfärg, vad ni har val för brytning och så???
Jag har ju vita väggar nu men vi ska sätta panel i kökert i helgen och ska då måla dom. Anledningen till att jag vill byta färg/kuör är att den färgen vi har målat alla vägga i är matt och det går inte att tårka av så bra. Så då tänkte ´jag att jag börjar i köket med att ändra nu när jag änå ska måla nytt. I vardagsrummet ska vi tapetsera på väggarna och i hallen ska vi sätta panel. Oj vilket svammel, jag är nog trött
Idag blir det som sagt att åka och köpa panelen. Kanske börja måla. Sedan i em ska jag och sambon på stor reunion för det är 10 år sedan vi gick ur högstadiet, så jag vet inte om det blir så mycket med att sätta plank förrän kanske på söndag kväll
mimmi, den brytningen finss den hos alla olika färgleverantörer eller köper du nån speciell stans??
mimmi, tack så mycket Vilket fint barnrum. Jag vill också ha en dotter nästa gång
JAg väljer nog en halvmatt färg för att det är lättare att torka av och hålla rent speciellt när man har en liten som kladdar överallt
Linao matilda, lycka till med toan idag.
Min sambo sover fortfarande så vi får väl se hur det blir med panelen i köket
Hej tjejer
Nu har jag läst ikapp allt som ni skrev igår och idag.
Gemelli, jag lider med dig, jag hade också såriga bröstvårtor ett tag och det slutade med att jag använde amningsnapp. Som sagt det går bort, men det är fruktansvärt jobbigt när det är som värst.
Söta poslinstomtar någon hade målat, minnet är kasst
Sedan pratade ni om det där med kvistar i panel. Jag va hos färghandeln igår för att handla färgg och han sa bara att jag skulle grunda med snickerigrund och sedan färdigfärg 2 gånger. Är snickerigrund samma sak???
Det va säkert nåt mer jag ska läsa en gång till
Kajsa. Va tråkigt att komma hem och se det. Tråkigt med golvet, det går ju inte bara att bryta upp. Kudde kan man ju alltid köpa ny även om det är en dyr lexington Jag hade nog provat med att blötlägga vid fläcken och spruta på rikligt med Vanish (det bästa tycker jag) och sedan låta det ligga lite innan du tvättar. Oddsen att det går bort kanske inte är så stora men det är ju värt ett försök.
Knyttis, usch och fy för magsjuka. Vi hade ju det för ett tag sedan och det va ta mig fn det värsta som kunde inträffa. Må så dåligt samtidigt som man har en liten att ta hand om.
Juliah, välkommen tillbaks till verkligheten. Åh så roligt med reportage, men jag fattar inte heller vad det är för bok/tidning du menar. Nyfiken!!
ALabaster, jag är relativt ny men välkommen