Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

Här kommer först lite bilder på ett våningsfat som jag håller på att göra iordning.

Sedan tavlorna

Nu bär det av till jobbet. Ha en bra kväll jag kikar nog in lite sen på jobbet....

• Lisa1981

Tack, va roligt att ni tycker det va fint.

Jag ska göra färdigt mitt fat men har just nu lite idétorka vad jag ska hitta på på de två övre planen. En sydd muffins och nåt kanske ????

• Lisa1981

Lycka till imorgon mm,...det går säkert jättebra.

Vsm, vilka fynd, jag hade nog inte sprayat den vit, men det är ju jag.
    Jag ska dit den 3/12 och shoppa, hoppas på mycket fynd. Vad är det för adventsstjärna ni talar om???

Jag har fortfarande inte hittat åt fint att ha i köksfönstret nu till jul. Nåt som lyser, förslag???

• Lisa1981

Peak, jag är sjuksköterska och har fått ett jobb på en medicinsk akutvårdsavdelning. Jag ville ha jobbet tills jag fick reda på vad jag fick i lön. Jag kommer att få GÅ NER 4000:- i lön/månad. Ganska mycket pengar, samtidigt som jag vill ha jobbet för det är en ny utmaning och nya erfarenheter. Jag ska ändå läsa vidare snart.

• Lisa1981

Lina o matilda. Bodde du i Sverige?? Vart jobbar du??

• Lisa1981

Jag jobbar just nu i hemsjukvården i Bollebygd. Jag har en ok lön här men det känns mycket att gå ner 4000:- i lön. Det är alltid bättre betalt i hsv än landsting.
    Strejkar ni??? Hur är löneläget i Finland??

• Lisa1981

Det bara väller in fina grejer Ullared tycks vara en riktig guldgruva...

Fina burkar, jag skulle verkligen behöva ett hundratal såna för att få ordning på alla pysselgrejer hemma.

• Lisa1981

Ja, här i Sverige har ju vårdförbundet sagt upp avtalet med kommun och landsting för att det är såå dåligt. Så nu förhandlas det för fullt. Vi får väl se om det ger nåt.
    Jag ska ialla fall bestämma mig tills imorgon. Som sagt jag ska ändå förhoppningsvis läsa vidare i augusti så jag kan väl stå ut med den lönen ett halvår.

• Lisa1981

Va roligt. Jag jobbade på förlossningen på SÄS som usk innan. Jag tycker det är så härligt.

Svar på tråden Vita hem del 6