• versan

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-23 18:24:36 följande:
    Nåå - måste fråga - har alla i julbytarswapen fått sina klappar? Nöjda och glada?
    Nöjd & glad jag men jag har inte hunnit visa er dom fina hjärtan än.
  • versan
    Mori skrev 2007-12-25 21:08:05 följande:
    Hon fick dockskåpsmöbler från Idiska också....underbara!Nu behöver hon bara ett dockskåp Någon som har tips? Jag vil gärna ha ett stort i trä som ser ut som ett hus (inte bra på att förklara) alltså inte Lundbys i papp.
    En sån här ska jag köpa när dottern blir tillräckligt stor.
    http://www.tradera.com/DOCKHUS_UTOVER_DET_VANLIGA-auktion-54452835

eller

http://www.tradera.com/DOCKHUS_UTOVER_DET_VANLIGA_-auktion-50343160

en ska jag dekormåla dom invändigt Som jag gjorde med lundbydockskåpet som jag gav mina syskonbarn i julklapp för något år sedan.
    Bilder finns i galleriet.
  • versan

Herregud Bea föråt men gud vad jag skrattade om din julberättelse.
    Stackare
    Hoppas du mår bättre.
    men jag kan ju glädja dig med att du gjorde oss andra flera år rikare med hjälp av din berättelse.
    Man säger ju att att gott skratt förlänger livet.
    hujj vad jag ska bli gammal....
    *fniss* Föööörlåt.... Kan inte sluta le av din berättelse.
    Dina barn kommer att skratta ihjäl sig när dom blir gammal nog att läsa hur det gick till.
    skratt glöm inte att ta kopior på berättelserna skulle vara synd om dom försvann i cyber rymden om något system pajar.

• versan
    Mori skrev 2007-12-25 22:48:13 följande:
    Det gula var fantastiskt vackert! Men jag vågar inte slå till när man inte kan titta på det live först....
    Jag har sett det live och det var uuuuunderbart.
    Men det var fullt möblerat så jag vågade inte peta på det så mycket.
    Känndes som om jag skulle varit en elefant i glashus då.
    Men du kan ju alltid maila säljaren och fråga efter flera bilder.
    Jag vill ha för mig att han har ett företag så du kanske kan fråga om du får ångerrätt.

• versan
    Beatrize74 skrev 2007-12-25 23:29:38 följande:
    Nublu - kul att jag kan roa dig. (Pssst...är superdupernyfiken på om maken skickat en beställning på MJ-krona ju...det är bara han och du som vet om han gjort det) Mori - hihi..ja-a...det hade inte varit mycket valuta för pengarna om jag varit uthyrd tomte, det vill jag verkligen lova! Var har du köpt den underbara servisen? Helt gudomlig!Och kul också att se hur shabbymöblerna ser ut från Indiska, har bara läst om dem i en blogg och blivit supernyfis.Feffie - det känns som om du pratar om en liknande krona jag har i min blogg. Vitt, lite shabby, stort nedtill etc. Kika in vetja. Skulle ha klistrat in bilden här om jag hade haft plus kvar, men blev av med det i morse och ids inte pumpa över mer pengar till FL just nu. Versan - du är ju så go som man storknar. Kikade in till dig idag by the way. Hur går det med väggmålningen som du och din syster börjat på?
    Hahaha.... Jo du den står kvar!
    Det har bara hunnit upp lite extra murgröna runt om Syrran bor 45mil ifrån mig.
    Och det tar sån tid att måla när man väl är där så vi har prioriterat annat.
    Shoooping....
    Och nu har jag skaffat hus så nu har man ännu mindre tid kvar till att hjälpa henne.

• versan
    Beatrize74 skrev 2007-12-25 23:53:13 följande:
    Versan - haha...jag förstårMori - aha, den är från Kalikå...så fina saker. Ska kika på gräddtårtan också. Fy tjejer...börjar bli rädd för att jag åker dit på magsjukan jag också. Det här tar ju ALDRIG slut! Håll tummarna, snälla söta ni!!!!!
    OHhhh!!!! Herregud jag håller håller hålller allt vad kjag är värld...
  • versan
    versan skrev 2007-12-25 23:59:08 följande:
    OHhhh!!!! Herregud jag håller håller hålller allt vad kjag är värld...
    *fniss* Jag släpper tummarna en stund det blev svårt att stava rätt ju.
    Har du provia nyponsoppa hemma???
    den är bra för att hjälpa till att ge Bra bakterier i magen när man har magsjuka.
    Eller köp från Hälsokosten Lactoplus 5miljarder bra bakterier i en kapsel som bomull i magen om man mår dåligt.
  • versan
    Beatrize74 skrev 2007-12-26 00:02:57 följande:
    Versan - tack...ska lägga mig på soffan nu...vill inte ligga där uppe och flåsa i dotterns rum i fall jag skulle bli sjuk i natt. Tack, tack, tack! Ska se på "Sex and the city" nu för att få något annat att tänka på. Sov gott!
    Näää! Hua stackare!
    Håller tummarn att du klarar dig med "bara" illamående. 
    Kram Versan

• versan
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 09:25:59 följande:
    Svårt att välja. Jag gillar Estrellas lökdipp, dill och Holiday. *smådreglar bara av tanken*
    Prova att blanda dill +holiday tillsamans "mums"

Hmmm... ska nog stanna till på ica och köpa Ostkrokar, Räcka ut tungan det är min absoluta favvorit om dom är goda.
Svar på tråden Vita hem del 6