• versan

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-07 20:29:12 följande:
    HJÄLP!kom precis på att jag ska på anställningsintervju i morgon... ett jobb som dekoratör med ansvar för 4 butiker i skåne.. .
    Men Grattis! Ska jag hålla tummarna att du får det?
    För du vill väl ha det!!!
  • versan
    MariaV skrev 2007-11-07 20:23:09 följande:
    Hej hej. Tänkte bara säga att jag har ett nytt inlägg i bloggen
    Ohh så fina saker du har!
    Och vackert barnrum. Sängen är ju bedårande "Fynd" 
  • versan
    mimmi006 skrev 2007-11-07 20:37:16 följande:
    Syyynd... behöver fina bröstlister, de pallar nog inte det. Var hittar jag tjocka, fina lister?Himmelbit-
    Men som bröstlister funkar dom om man inte har för vana att hänga på listen eller slänga bak ett huvud och dunka det i väggen.
  • versan
    LCroft skrev 2007-11-07 20:37:57 följande:
    MM: Lycka till imorgon!Hinner inte kommentera alls, springer mellan datorn och tv:n, fattar inte att det finns så sjuka människor eller i det här fallet en! Har ni sett om galningen som skjutit i en skola här i Finland?
    Ja huuua
    Galningar....  Stackars männsikor som blivit drabbade nu.Gråter
  • versan
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 20:37:51 följande:
    hmmm jag är ju gravid hihi
    Hahaha... Just ja! Men säg inget om det på intervjun. För det visste du ju inte just då.
  • versan
    malins79 skrev 2007-11-07 20:42:07 följande:
    Våra väggar är inte raka, huset är byggt -46 och då hade man nog synvikeln till hjälpmedel Det får bli stukaturlister. Ibland är jag HSB i detta hus, (Hon Som Bestämmer)
    Ja då är det som i våran gamla lägenhet inte en vägg var rak.
    Därför valde "JAG" hehe... HSB att vi skulle ha dom.
    Och sambon var tacksam i slutänden.
  • versan
    ElsaO skrev 2007-11-07 20:43:49 följande:
    Hej, jag har varit runt och tjuvkikat;) Vilka otroligt vackra hem ni har! Jag blir aldeles rofylld i kroppen när jag tittar på vissa bilder och inspirerad såklart!Är mitt uppe i renoveringar nu, men vänta nån månad så kanske jag kan bidra med nåt fint:)ha det gott!
    Vi väntar med spänning!
  • versan

Juliah, vad kul att du ska få skåpet sålt för massa pengar, Penga mun
    Shoppa lugnt Räcka ut tungan
    och alla som visat bilder gud så fint  
    "ingen nämnd ingen glömd" Cool 

• versan
    lillafruluva skrev 2007-11-08 09:12:18 följande:
    Precis, det började med att han blev knivhuggen av en okänd man för två år sen. Efter det mådde han såklart dåligt och jag hjälpte hjonom att söka hjälp-men att gå en gång varannan månad räckte inte långt. För att göra en lång historia kort så gick det överstyr när någon slog till honom bakifrån en kväll förra sommaren.
    men huuuua Gråter
    hoppas han får ordentlig hjälp nu.
  • versan
    Eddan skrev 2007-11-08 10:59:58 följande:
    Nu funderar jag allvarligt på att skaffa en voodoodocka och se till att ni alla här inne får skrivkramp. Jag läser så ögona blöder men hinner inte i kapp - när 17 hinner ni pyssla med inredning?! Får göra en liten kollektiv kommentar för att hänga med: kul med alla fina bilder. Spännande med Gemellis lilla Vide som väl har anlänt vid det här laget  antar jag. Skickar några stödjande tankar till er som hade det lite trist, lillafruluva t ex. Sedan var det ju någon (VeroniQua) som tagit körkort! Grattis - vilken frihetskänsla va? och nu har jag tappat tråden alldeles Måste säga att jul- och pyssel- inspirationen är på topp men längre än så kommer jag inte. Har tagit på mig extrajobb denna vecka (och ev nästa) förutom mitt vanliga heltidsjobb. Men sedan dj.klar så måste jag sätta fart. Det är ju inte långt till första advent nu!!
    Hahaha... På nätterna när alla sover föstås.

Svar på tråden Vita hem del 6