• versan

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-23 12:15:09 följande:
    Ja jag blev gör skraj. Tog iaf mod till mig och ringde upp honom. Då kollade han åt en kund som jag har. Att folk är å nyfikna
    fniss seg med att läsa jag ser nu att du fick ditt svar på vem det var.
    Jooo! Folk är nyfikna tydligen.
  • versan

När ska nästa Swap vara? vill lägga till mig till listan redan nu så jag inte blir bortglömd!

• versan
    MiaMariah skrev 2007-11-25 14:36:49 följande:
    foto av rådjuren.

GUUUUUD SÅ SÖTA
    habegäret är väckt igen...
  • versan
    Daggdroppen skrev 2007-11-25 17:50:54 följande:
     Men det borde du kunna Gör du inte det?
    Får jag titta in till dig? oxå...
  • versan

Tazetter kan bli jättelånga om du vattnar dom.
    Ju mindre vatten (läs inget innan dom slår ut)
    Så ju kortare blir dom! vätska finns inbyggt i systemet då det är en lökväxt.
    Samma gäller amaryllis jag ger dom inget vatten innan dom har slagit ut då får dom max en matsked i veckan.
    Hehe... Perfekta blommor för mig som inte orkar vattna ofta.

• versan

Nu ni tjejer hmmm.... finns det någon kille här så ber jag om ursäkt du/ni är inkluderad.
    SÅ hör är det HJÄÄÄÄÄLP! Jag håller på för fullt i köket och renoverar och hittar ingen och då menar jag ingen snygg Väggpappershållare. Skrikandes
    Vad har ni för hållare till ert kökspapper?
    Jag vill ju inte ha det ståendes på köksbänken då det tar onödig yta och en pappersrulle är ju inte snygg att ha framme så den syns.
    Så vad har ni?
    Vart har ni köpt den?
    Trivialt problem men fasen så irriterande.

• versan
    MiaMariah skrev 2007-12-14 13:06:40 följande:
    Ja, vad tycker ni - kanske roligare med en hundralapp än en femtiolapp? Ska vi försöka spika en summa?
    Gahha är det en swap ni pratar om eller nåt annat roligt man får hänga med På????
  • versan
    MiaMariah skrev 2007-12-14 12:58:49 följande:
    Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in dig på listan senast fredag 14/12. MiaMariah lottar vem som byter med vem på lördag och så har vi fram till onsdag 19/12 på oss att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt men andra färger funkar naturligtvis också.Lista på deltagare:MiaMariahBandykillar MufflonPeakJea
    ohhh! Jag älskar sånt här snälla snälla får jag vara med.
    Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Mufflon
    Peak
    Jea
    versan

skriver in mig på listan om jag inte får vara med så får ni plocka bort mig.
  • versan
    MiaMariah skrev 2007-12-14 14:47:59 följande:
    ingen swap utan helt enkelt ett julklappsbyte - vi köper varsin julklapp för 100 kr och så lottar jag om vem som skickar till vem. klart du får hänga på om du vill?
    Jiihaa! KUL KUL KUL....
    Vem skickar man det till då?
    Hehe... mera information är någon gullig.  har ju aldrig gjort sånt här kul förr.
    Ska paketet väga under en viss gräns eller....

• versan
    MiaMariah skrev 2007-12-14 14:01:28 följande:
    Måste skryta lite över min makes fotografier - denna köpte vi igår - håll med om att han fotat bra!
    Ohh så fina kort han tagit.
    Och vad fina blommor du har gjort.
Svar på tråden Vita hem del 6