• versan

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-08 21:56:03 följande:
    Ni som är med i swapen, hur stor ska påsen vara man skickar i?
    Vad är detta "Swapen" Låter ju spännande.
  • versan
    numberone skrev 2007-11-09 14:34:12 följande:
    det är ju bara att måla!!
    Hahaha jo det hade jag gjort men jag kan inte åka över halva sverige för att hämta den
    Rackarn som säljer den vill att den ska hämtas. grrrr..... :-P
  • versan
    VeroniQa skrev 2007-11-10 23:13:33 följande:
    Tack Oj va mycket bebisprat det var i tråden ikväll...hihi har väl läst ikapp typ 30sidor nu eller nåt  Kan inte fatta att jag redan är i v.32! Vart tog den här graviditeten vägen! Men det blir väl kanske så när man har fullt upp med första barnet....Så snart ska lillebrors rum inredas (fullt med kartonger för tillfället ) gissa vilken barnsäng jag drömmer om?? Nån som kan komma med bra namnförslag på en lillkille??! Diskussionerna är riktigt "heta" här hemma, vi tycker sååå olika  
    EN kompis till mig döpte sina 4 killar till.
    Benjamin
    Oliver
    Leo
    &
    Mio
    Vackert och fina namn som passar bra ihop.
  • versan
    Juliah: så nyfiken på din tvättstuga så jag spricker, men är oinbjuden. Finns det någon möjlighet att få titta in till dig?
  • versan
    Sylt skrev 2007-11-11 21:25:55 följande:
    Hittar inte! Ngn kanske känner igen det? Tror att tjejen bodde i en lgh, hade satt typ plastlister.... ??Bea --> Superfin!
    Plastlister eller rättare sagt frigolitlister
    Det hade vi i våran gamla lögenhet och ska sätta i vårt Nya hus nu
    Bilder finns i mitt galleri.
    Undrar du något så fråga i mitt krypin då ni skriver så mycket så jag hinner ju aldrig på en miljon att läsa ikapp.
  • versan
    Himmelbit skrev 2007-11-11 20:22:36 följande:
    Jag har annars:JuliaSyltKorallSmajlaMoriLasselitenMimmamumBirks och Kalles mammaVSMJeaNR (MM)MariaVKnyttisKajsaoch så du o ja förstås
    Vad är SWAP för något låter ju jättespännande.
    Får man ev vara med och hur gör man m,m.....
  • versan
    alfas skrev 2007-11-11 20:57:06 följande:
    Tänkte höra med er vad ni har för gardiner i tv/vardagsrum??? Satte upp ett par linngardiner som skulle vara vita, men visade sig vara gulvita istället, så dom går bort.Nu har jag idetorka, de enda jag fastnat för är House Doctors vita längder, men kan inte avgöra om dom är för mkt eller ej (spetskanten jag tänker på).Så snälla överös mig med förslag Gärna lite bilder
    Linne kan du inte bleka dom då
  • versan
    Sylt skrev 2007-11-11 22:29:25 följande:
    Frigolitlister på fönster? Låter ju spännande.... ska in o kolla hos dig!
    Opps Generad Sorry mina frigolitlister sitter i taket.
    Men Jag ska sätta i våra fönster inomhus.
    Vi har nämligfen köpt ett hus från 70talet och där finns det fönster ovanför varje dörröppning Oskyldig
    Vet inte vad dom tänkte med på 70talet.
    Hur som helst så är fönstrena skittråkiga så jag ska sätta fast målade tunna frigolitlister med självhäftande tejp.
    Men det blir först efter Nyår för just nu har vi fullt upp med att flytta in oss.  
  • versan
    Himmelbit skrev 2007-11-11 22:29:40 följande:
    Vi byter egenhändigt tillverkade saker. Man gör ngt till allihop och får tillbaka en massa fina saker, gjorda av andra. Detta är andra omgången och den är på "slut-tampen", dvs de flesta har redan skickat in till den person som ansvarar för att skicka ut till samtliga (i detta fallet Kajsa). Men det blir säkert fler omgångar, då du kan hänga på!
    Ohh vad roligt säger ni till då eller kan man signa upp sig på listan redan nu!
Svar på tråden Vita hem del 6