• Sylt

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-11-11 12:24:28 följande:
    Läckert!
    Tack!

Har en bloggfråga! Om ni får en fråga ang ett inlägg i bloggen, svarar ni i er egen blogg eller i frågarens blogg? Jag brukar svara i min egen eftersom det kanske är fler som vill veta svaret? Men jag kanske tänker fel?
  • Sylt
    gemelli skrev 2007-11-11 14:30:23 följande:
    Syltan,Lägger ut bilden här på dina krokar
    Superfina! Längtar tills paketet kommer!!
  • Sylt
    gemelli skrev 2007-11-11 20:04:53 följande:
    Oj vaddå, vad för knopp?
    Hihi, det var nog ang krokarna *gammalt*

Superfint som alltid, Julia!!!
  • Sylt
    alfas skrev 2007-11-11 21:08:42 följande:
    Här är mitt problemfönster som jag behöver hjälp med!(Avskyr mina fula 70-talsfönster och längtar till den dagen dom ska bytas ut!!!)
    ... såg in ngn blogg där de hade gjort egna spröjs....
  • Sylt
    alfas skrev 2007-11-11 21:15:12 följande:
    Det kanske skulle va en ide Kommer du ihåg vilken blogg? Nu blev jag nyfiken
    *letar*
  • Sylt
    alfas skrev 2007-11-11 21:15:12 följande:
    Det kanske skulle va en ide Kommer du ihåg vilken blogg? Nu blev jag nyfiken
    Hittar inte! Ngn kanske känner igen det? Tror att tjejen bodde i en lgh, hade satt typ plastlister.... ??

Bea --> Superfin!
  • Sylt
    versan skrev 2007-11-11 22:21:40 följande:
    Plastlister eller rättare sagt frigolitlister Det hade vi i våran gamla lögenhet och ska sätta i vårt Nya hus nu Bilder finns i mitt galleri.Undrar du något så fråga i mitt krypin då ni skriver så mycket så jag hinner ju aldrig på en miljon att läsa ikapp.

Frigolitlister på fönster? Låter ju spännande.... ska in o kolla hos dig!

• Sylt

vsm --> Jag tycker den är fin där, men det är lite vad du har tänkt hyllan som. Vill du ha den för att man skall lätt kunna se tavlor mm i ögonhöjd så är den kanske lite för högt monterad, annars perfekt. Jag gillar lite högre placering av grejer

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-12 20:33:35 följande:
    dregelvarning www.lexingtoncompany.com/v2/
    Haha, trodde det skulle vara ngn snygg karl . Men inredning går väl före manlig fägring i denna tråden *asg*
  • Sylt
    ana1979 skrev 2007-11-12 20:54:33 följande:
    Halloj!Kastar in en fråga... kanske någon som vet eller har samma problem...Ska göra en stor krans av granris i helgen och ha över rumsbordet. Söker stora ljushållare som rymmmer blockljus till den här kransen. Vill så gärna ha blockljus istället för vanliga ljus. Har sett att dom vanliga ljushållarna på panduro, men det är alltså inte dem jag är ute efter.VSM: Håller nog med dig, hade oxå sänkt hyllan lite gran. Har sett ditt sovrum på mininredning. Verkligen supersnyggt!!!
    ... vet inte om jag kanske har sett det hos fridasgard.se . Hittar inga på sidan, kanske maila o fråga?
Svar på tråden Vita hem del 6