• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-11-08 23:12:23 följande:
    VSM  - min elna är iaf viiit Nep, nu är det god natt! Har både lantliv och Vakre Hjem att bläddra i.
    Lyllo dig!

Dags att värma vetevärmaren till fötterna, jag är helt galet frusen. Funderar på att fylla mina duntofflor som är för kalla med vete.
  • MichaelaW

Värsta Supermamman: Du har verkligen gjort mig glad  jag ska läsa lite mer på deras hemsida om hur man ska göra och så ska jag leta upp butiker där dom säljer deras panel. Jag vet vad jag kommer att drömma om inatt.... jag med en hammare i handen.  

Nu ska jag också gå och sova. Imorgon har jag bara en lektion och sen är jag ledig. Det blir lite shopping för mig imorgon med bla. varmare vinterkläder åt Elias, glögg och lite små saker från Åhléns...

God natt på er!

• Det ljuva livet
    MichaelaW skrev 2007-11-08 23:15:23 följande:
    Värsta Supermamman: Du har verkligen gjort mig glad  jag ska läsa lite mer på deras hemsida om hur man ska göra och så ska jag leta upp butiker där dom säljer deras panel. Jag vet vad jag kommer att drömma om inatt.... jag med en hammare i handen.  Nu ska jag också gå och sova. Imorgon har jag bara en lektion och sen är jag ledig. Det blir lite shopping för mig imorgon med bla. varmare vinterkläder åt Elias, glögg och lite små saker från Åhléns... God natt på er!
    Fast du behöver inte ens en hammare . Bara lim!

Sov gott Vita vänner !
  • MichaelaW

jezzica: Jag har en syster som bor i Boden, hon flyttade hit för ett par år sen för hon träffade sin blivande man som bodde här. Om min syster inte hade bott här hade jag aldrig flyttat hit men jag flyttade upp och började plugga här "se någonting annat" om det nu finns så mycket att se i lilla Boden *hi hi hi*.

Jag har läst att distansutbildningar blir allt mer och mer vanligt och att dom ska sattsa stort på det.

Natti natti.

• jezzzica

gonatt fellow vita hemmare

♥Elliot♥
  • juliah

Godmorgon!

Hoppas alla får en mysig dag idag!

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-09 05:55:27 följande:
    Godmorgon!Hoppas alla får en mysig dag idag!
    God morgon
    Detsamma till dig!
  • juliah

Inte bara jag uppe, skönt! Jag har varit vaken sen 4.45 *gäsp*

Vad ska du hitta på idag Lina?

• LinaoMatilda

Här vaknade barnen strax innan 6, finsk tid alltså *gäsp*

Jag hoppas att vädret tillåter lite utomhus aktiviteter idag. Tänkte försöka mig på att hugga lite ved Förvånad

Vad har du för planer?

Svar på tråden Vita hem del 6