Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

mimma - jag håller också med Ewis. Speciellt om att ta det när man själv har orken. I mellandagarna är kanske din sambo ledig? Så ni kan hjälpas åt? Det brukar faktiskt vår BVC-tant råda, ska ni gör en förändring, gör det när ni har ork..

• lasseliten

Nu är det veeerkligen dags för mig att sova!

Juliah - vi har väntat på soffbordet men inte hört något egentligen...förrän nu! Längtar så, skönt att höra att du är nöjd med bordet!

Kan ta lite bilder imorgon. Hjälper ni mig då? Varnar för tråkiga bilder bara

Gemelli - vi har den vita sthlmssoffan. Fick panik första gången jag tvättaden den. Såklart blev det fläckar, men mamma hjälpte till och de försvann. Men det har gått bra de andra gångerna...Vet inte vad som hände...tror att jag la in för mycket i maskinen

gemelli - Jo, det är hon som var hemma hos juliah och tog bilder som har den fina bloggen. Det syns verkligen att hon kan ta fina bilder. Älskar hennes blogg!

*hoppas att Ebbe tar sovmorgon för nu är jag trött* ( E vaknade 0530 imorse så vad gör jag uppe nu kan man fråga sig)

Over and out!

• lasseliten

God morgon!

Juliah - ert hem inspirerar många! Det är ju ljuvligt ju!  

Det är alldeles för mörkt för att ta bilder på tråkvardagsrummet. *Gäsp*

• lasseliten

God morgon Bea o Mimma!

Mimma- det är vårt tråkiga vard.rum som jag ska fota. Skulle behöva lite hjälp med fåtöljer...

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30103172 dessa i vitt, vad tycker ni?

Bea - skönt att få lite tid att fixa julklapparna och att ni får tid att smågreja lite. Vill gärna se bild på ert vardagsrum...tror att det är kalasfint!

Just det...mimma - sköönt att höra att han sov hela natten. Hoppas att A har bestämt sig för att gilla läget!

Svar på tråden Vita hem del 6