Inlägg från: MildaMaränger
|
-
-
jag kör med vita... bild i min bloggalabaster skrev 2007-11-19 12:18:21 följande:Kör ni på vita amaryllisar? Eller kanske är lite vågade med en eller annan blodröd?
-
usch så tråkigt att höra.. har du läst nio månader av annika lantz? där upptäcker hon ju att ersättning kan hjälpa rätt bra! och hon undrar varför ingen har berättat det...Sunna skrev 2007-11-20 14:45:12 följande:Hej hej! Ska skumma ikapp lite. Har haft ett par jobbiga nätter med vad vi befarar är kolik... Ebbe har skrikit i timmar inatt och Sam har vaknat och gråtit om vartannat. Jag är helt borta i huvudet! Var till apoteket idag och köpte minifom, så vi får se om det hjälper lite mot knipen.Det är så mycket jag vill pyssla med här hemma, men jag har ingen som helst tid över. Jag badade Sam igår kväll med Ebbe ammandes i famnen Det är ju en övergångsperiod, men jag blir ju så himla sugen när jag ser allt vackert ni gör här. Jag sitter bara här för att stresskumma och kommentera det jag snappar upp. Längtar också efter att få skapa en alldeles egen blogg och hoppas på att tillföra lika mycket som ni alla tillför mig
-
Sunna... Maria V.... alla ni som bor i västerås eller utanför
http://www.asby.nu/ans%F6kningar/ansokan_interior.htm
-
bra... men illamåendet är inte skojjigt alls...Sunna skrev 2007-11-20 15:05:17 följande:Tack, det värmer! Det där var värt att kolla upp! Jag har till och med ersättning hemma som jag fått av en vän som hade lite över. Har provat att sluta med lök, mjölkprodukter, kaffe, men inget hjälper.. Skam den som ger sig!Hur är det med magen?
-
hjälper inte.. inte åksjuketabletter hellerSunna skrev 2007-11-20 15:36:21 följande:Har du provat Seaband? Finns på apoteket, och de hjälpte mig mycket.
-
hej hopp...Kajsa M skrev 2007-11-20 17:11:31 följande:Swapandet har tagit en del av min tid så jag har inte hunnit vara här så mkt de senaste dagarna.Tänkte bara meddela att alla paket är skickade utan MM:s som jag inte fått in frakten för. Så till er alla andra så har ni paket att vänta imorgon med posten! Hoppas allt kommer fram i finaste skick! JULAFTON imorgon alltså!
tänkte fixa det ikväll... -
nu är det klartMildaMaränger skrev 2007-11-20 17:14:48 följande:hej hopp...tänkte fixa det ikväll...nja...förra graviditeten... men då hjälpte det inte... mår illa av tanken på detKaramellfabriken skrev 2007-11-20 17:15:32 följande:MMHar du provat med ingefära?
-
nej... har testat apotekets..Smultron och glass skrev 2007-11-20 17:30:02 följande:Halloj! Jag kikar bara in lite snabbt, jag hinner ju varken med vita hem eller bloggen längre Förhoppningsvis blir det bättre efter nyår, då ska vi få en deltidsanställd som ska hjälpa till och avlasta lite. Sahara77: Vad tråkigt att läsa! Det måste vara jättejobbigt!Karamellfabriken: De där var ju supersöta! Sunna: Fy vad jobbigt med kolik! Hoppas att något av tipsen du fått hjälper!MM: Usch, lider med dig! Har du fått tabletter utskrivet av läkaren också?hihi precisKajsa M skrev 2007-11-20 17:35:03 följande:Det är lugnt! Det är ju bara du som får julafton lite senare! Men den som spar han har!
-
jag skulle välja greengatealfas skrev 2007-11-21 11:08:47 följande:Sylt: Kul att jag kunde vara till hjälp! Brukar annars vara tvärtom oftast *hihi*Behöver hjälpaver!!! Ska beställa något nytt till sonens säng, men kan inte bestämma mig *som vanligt* Använder ni överkast i era barns sängar???Har tyvärr inte råd med båda, då skulle jag inte ha några problem,menså nära JUL är det mycket som skainhandlas Väljer mellan det fina brun/vit randiga påslakansetet från Nyblom.o.KollenEller det här överkastet från Greengate. Vilket skulle ni välja, sonens rum går i den ljusblå tonen som överkastet har och vitt, med lite bruna detaljer...