Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

challepalle skrev 2007-11-21 17:30:27 följande:
    Hej! Har precis hittat den här tråden.. Jag är väldigt inredningsintresserad!! Grunden i vår lägenhet är vit men har även en del lätt utbytbara detaljer i svart eller färg (hoppas jag får va med ändå
    VÄLKOMMEN!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-21 17:41:31 följande:
    MM- Hur är det med illamåendet för din del nu, mår du bättre?
    hihi sitter just och försöker dämpa ner en kvälvning... *fniss*
    har fått en ny craving.. jag SKA ha Big mac.... och det NU!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-21 17:47:43 följande:
    MM- bättre för din del alltså
    nja förut var det mer ett jämnt illamående... nu mår jag rätt bra och sen en gång i timmen ty så kommer det en attack när jag springer till toan men jag spyr aldrig

Nu åkta sambon och köpte big mac till mig... min älskade samb... så snäll
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-21 18:14:09 följande:
    Åh va gulligt av honom, sånt mår man ju genast bättre av :)
    just nu mår jag så illa att jag bara vill grina... kom lite brunt när jag var på toa så nu är jag livrädd att MF är på G... men det har jag haft från och till i två veckor nu.. och bebben mådde ju bra senast i fredags på vul.... men jag blir sååå orolig iaf
  • MildaMaränger
    Camilla R skrev 2007-11-21 18:27:04 följande:
    Blir det pluspoäng till mig som "sprang på" henne på Svanströms idag, eller är det fel forum (Jag mötte Lassie...) Själv kommer jag nog tyvärr missa Leilas idag -vi ser på fotbollen. HEJA Sverige!!
    hihi det är +!
  • MildaMaränger
    Karamellfabriken skrev 2007-11-21 23:30:29 följande:
    Jag är lycklig!Har baxat hem det fina Granemo-skåpet från Ikea och lagt in alla _mina_ favoritsaker i det på kontoret.Det hade varit fint med en vacker spegel över men kan man egentligen ha det på ett kontor? Funkar kanske bara i en hall eller i ett sovrum?
    ett kontor kan väl ha lite mys så kanske det blir roligare att betala räkningar?
Svar på tråden Vita hem del 6