• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Kickan07

Hoppar bara in och säger; Mia-Roligt att du tog beslutet att stanna här! Hoppas du känner att du är omtyckt härinne för det är du!!

• Sylt
    juliah skrev 2008-02-05 13:43:08 följande:
    Syltan, tror jag inte ett smack på, vi är nog ungefär lika snälla du och jag

Såg att du hade "mimmi-fyndat" - grattis! Bild?

Själv bygger jag och Sigge lite ....*hemlig*

• LinaoMatilda
    Femme fatale skrev 2008-02-05 16:27:10 följande:
    Ni som är kunniga på prutteluttiga och frisseduriga prylar - vet ni var man kan hitta stick eller virkbeskrivningar till lite sirliga tekoppar?Typ denna: bp0.blogger.com/_r-iMNjiCcq0/Rq3NiDiNk1I/AAAA...
    Vet inte, men kolla i denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25343439.html
    Den är avstängd nu men jag vet att där finns mycket bra länkar.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-05 16:32:15 följande:
    Såg att du hade "mimmi-fyndat" - grattis! Bild? Själv bygger jag och Sigge lite ....*hemlig*
    Inte vara hemlig, jag blir ju sååå nyfiken! SkrikandesSkrattande
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:43:34 följande:
    Inte vara hemlig, jag blir ju sååå nyfiken!
     sån är jag..... *mohaha*

Tänkte faktiskt fota skafferiet t dig idag - ärligt! Men glömde o nu är det mörkt. Nya friska tag i morgon!
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-05 16:49:31 följande:
     sån är jag..... *mohaha*Tänkte faktiskt fota skafferiet t dig idag - ärligt! Men glömde o nu är det mörkt. Nya friska tag i morgon!
    Så snällt då... och det är ju tanken som räknas... eller så inte? Det gör inget om det är lite mörkt, jag gillar gula bilder
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:55:09 följande:
    Så snällt då... och det är ju tanken som räknas... eller så inte? Det gör inget om det är lite mörkt, jag gillar gula bilder
    Har sovande Ville i knät.... och snart är det Svampbob på tv *asg*
  • Daggdroppen

Godkväll!

Är det någon som hört av Nilla? Vet ju att hon jobbar, men ändå?

• Daggdroppen

Ha ha, kom på att man kan ju söka efter henne på medlemssidan...

Förlåt Nilla om jag snokar och skvallrar, men tyckte det var så kul... ¨

Vet ni när hon var inloggad senast? Jo 04.23 imorse När börjar du riktigt, kära du???

• LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-02-05 16:58:21 följande:
    Har sovande Ville i knät.... och snart är det Svampbob på tv *asg*
    haha ja dåå förstår jag, klart du ska kolla på svampbob!
    Daggdroppen skrev 2008-02-05 17:04:19 följande:
    Godkväll! Är det någon som hört av Nilla? Vet ju att hon jobbar, men ändå?
    Hon var inne här för någon dag sen och allt var bra med henne. Hon hade nog nytt inlägg i bloggen också.