Vita hem del 6
Himmelbit: Du får måla det. Jag känner mig inte heller mogen för ett svart (eller ens ett rött!) så jag passar. Misstänker att det lär komma hus i höst igen.
Himmelbit: Du får måla det. Jag känner mig inte heller mogen för ett svart (eller ens ett rött!) så jag passar. Misstänker att det lär komma hus i höst igen.
MrsJ: För riktig inspiration rekommenderar jag boggläsning. Det är vida bättre än att titta på några få enstaka bilder här på FL.
Blogg iofs. Kan visst inte stava längre!
Numberone: Här är en mobil i en webshop som är på G att öppna. www.annaaxel.se/product_info.php&products_id=43
God morgon allihop!
Bea: Men det finns väl bara en som du? Tur att ni gillade kronan, kan avslöja att det mönster som din make beställde var slutsålt så jag fick ta en som inte ens blivit utlagd i butiken.
*rodnar av berömmet f ö* Härligt att ni kan njuta av julen nu istället!
Kajsa: Visst är Bloggers omröstningsfunktion kul att leka med?
Idag har det inte blivit mycket gjort här. Har röjt i Gustavs rum men sen tog energin slut. Inte bra med jullov, jag blir helt förslappad!
Någon som har bra shoppingtips för Malmö och Köpenhamn? Åker nästa lördag och kommer hem söndag. Känns helkonstigt att åka själv och sova på hotell utan familjen.
Jag har tur - maken har noöökoll på vad jag inreder med. Ännu mer förvirrat är det för honom numera, han vet inte om det är lånegods från butiken eller om jag verkligen köpt det.
Saker som arrangeras för produktfotografering har en tendens att bli stående framme några veckor här...
Malin: Tackar! Hade glömt bort den tråden!
Gott Nytt År tjejer! Här snöar det! Hurra!