-
Jag är själv rätt ny här men välkommen! =)alabaster skrev 2007-11-18 10:09:15 följande:Hej jag hängde här förut, avreggade mig men nu är jag tillbaka, får man hänga på igen? Jag har saknat er!
-
Åh det här huset skulle jag vilja ha!
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/36971 -
Kajsa: Jag tycker det passade fint! Och jag är allergisk mot alltför puttinuttigt!
-
Pärla: En kram från småland! Har inte alkoholism i min familj men en pappa som tog sittliv pga en psykisk sjukdom. Allt sånt där märker en för livet. Det bästa är nog att fokusera på att ta hand om varandra ni i din familj. Inte lätt att bryta men ibland är det nog enda chansen.
VSM: Det blev så fint när ni flyttade hyllan! Gjorde stor skillnad. Högre mysfaktor!!
JohannaJ: Kan jag också få kika hos dig? Jag är trevlig! hihi tycker jag. -
Johannaj: Tack! =)
-
MildaMaränger skrev 2007-11-20 15:46:36 följande:
hjälper inte.. inte åksjuketabletter hellerJag hade det sådär i bröjan av graviditeten. Inget hjälpte, jag fick tabletter av läkaren genom bm som ordnade tid hos den som besöker dem 1 ggn/vecka. Jag fick vara hemma över 2 månader med 4 sorters mediciner. Hade nog behövt vara inlagd annars. Nu har jag precis börjat jobba igen! =) *lycklig* Men måste fortfarande ta lite av det på morgnarna för att klara av dagarna.
En del tycker att det känns fel att ta medicin, jag kände så i början, men det gick över. Om jag inte klarar mig så hjälper det ju inte barnet tänkte jag. Jag hade kanske kunnat klara det fysiskt men jag hade blivit superdeprimerad av det på kuppen. Klättrade på väggarna hemma! Kanske kan du få hjälp på mvc?
Mitt gick över i v 18-19. -
Får jag kika in hos dig?Himmelbit skrev 2007-11-20 20:56:18 följande:Länk finns "hemma hos mig" om ngn är nyfiken på hur fin sidan kunde ha varit
-
Himmelbit: Tack! hihi
Bandykillar: Jag hoppas det går i repris! jag brukar alltid kika på greys anatomy, jag är lite svag...
Men fyran med alla dess kanaler brukar väl köra flera gånger? Jag brukar kunna se morbergs mat om jag missat det vill jag minnas.
Gonatt alla glada! =) -
Himmelbit: Den var ju superfin! Mysig!
-
MiaMariah: Vilken julgransmatta! =)