Vita hem del 6
Fasiken vad glömsk jag är...
Vi har vedeldning förresten. Maken är skogshuggare så vi har ved till övers ifall ni vill ha...
Fasiken vad glömsk jag är...
Vi har vedeldning förresten. Maken är skogshuggare så vi har ved till övers ifall ni vill ha...
Tittar in som hastigast.
Har haft en lång dag och är väldigt trött. Var på öronkontroll med sonen men det slutade med att han blev friskförklarad men jag själv fick penicilin...
Försöker börja städa huset inför kalaset i övermorgon. Hur jag ska hinna baka och ställa till allt vet jag inte, men nog brukar det ju gå på ett eller annat sätt.
Tack tjejer!
Jag ska tänka på vad ni skrev.
Men, en fråga... Brukar det höra till att man ska bjuda dagis på något då barnen fyller år??? På det daghem jag sommarjobbade på då jag var yngre så bjöd barnen på glass. Men vårt familjedaghem har ingen bra frys... och en tårta varken orkar eller vill jag bjuda på. Skulle vilja ha något nyttigare!
Vad brukar ni bjuda på? Eller brukar ni???
Ja, kanelbullar på kalas och kex till dagis. Så får det bli. Tack!
Malin: Stackars liten! Hoppas hon repar sig fort
Nu däckar jag. Godnatt!
Hej på er!
Hihi, nu har jag inte varit inne på fl sedan i tisdags, så jag har antagligen en hel del att käsa ikapp
Det har varit mer än fullt upp!
Hela onsdags kvällen efter jobb gick åt till städning och förberedelse inför kalas. På torsdag hade vi kalas före vi nästan hann hem från jobb och ända till halv elva på kvällen. På fredag snabbpackade vi våra väskor efter jobbet och åkte iväg till några vänner som bor ca 5 h bort. Där övernattade vi och åkte vidare till ett bröllop. Jag kände bara paret vi övernattade hos, min bror och svägerska, maken, sonen och brudgummen (makens studiekamrat). Resten var finskspråkigaoch okända människor.
Så nu har vi suttit i bil 7 h idag. Skönt att vara hemma!!! Hoppas denna vecka blir liiite lugnare
Vad har jag missat???