Vita hem del 6
Å shit så trött jag är!
Och alldeles för mycket godsaker har jag hemma. Efter och inför kalas... Är så sugen på något för att pigga upp mig.
Har ni inget som kan pigga upp mig istället?
Å shit så trött jag är!
Och alldeles för mycket godsaker har jag hemma. Efter och inför kalas... Är så sugen på något för att pigga upp mig.
Har ni inget som kan pigga upp mig istället?
Tänk om man vore moderator... Då kunde man kanske stoppa den här tråden ett tag på grund av "tekniska problem" eller nåt i den stilen...
Så skulle man hinna med!!!!!!!
Har varit borta hela kvällen och nu är det s-å-å-å-å långsamt
Men vet ni vad? Jag har haft en jätteskojig kväll!!! Jag har varit med två väninnor på loppis och DESSUTOM för första gången tillsammans UTAN barn Och gubbarna var till simhallen och simmade med ungarna
Första gången som sonen och pappa gör något bara DE. Och han fyller 2 år nu... Fatta vilken LYXKVÄLL!!!
Nu kallar sängen. Borde egentligen plocka lite... men det får vänta!
Ser att ni pratar huspriser.
Vågar väl knappt säga vårt. Nu får ni beakta att vi hade tomten från förut och att detta är på landet...
Vi lånade 100 000 euro och har betalat ca 20 000 till utan lån. Så totalt ca 120 000 euro plus minus några fjuttiga tusen. Har inte räknat ihop det totala än.
Så vi är nöjda Har några kompisar som är på väg att börja bygga på en större ort, och deras tomt gick ju ungefär på lika mycket som vi lånade. Bara tomten alltså
Och då är den ju betydligt mindre än vår. Vi har ju nästintill obegränsad tomt och härlig natur inpå husknuten.
Tack tjejer
Jag hittade två gamla notböcker med lagom gulnat papper och lagom "fina noter"