-
Jag vet inte, men näringen kanske inte hann att gåt illbaka... den repar sig nog! Du kanske kan stlla den ljusare?MiaMariah skrev 2007-12-11 19:27:04 följande:jag har varit och shoppat en tomte plus ett matteusfat men vet inte om jag orkar fota ikväll.. förresten - jag har en amaryllis vars andra stängel inte vill växa! klippte av den första stängeln när den hade blommat klart men ska jag klippa av bladen från den också tro? jag vill ju ha en blommande stängel till!
-
Bea- jag känner igen mig i allt! Jag tänker dricka glögg och titta på Äntligen hemma och sen ta det värsta... och då menar jag det värsta!!
-
Dagen före julafton... tycker ocks å det är rätt segt, om vi kostar på oss en kungsgran kan den få komma in tidigare! De andra barrar rätt mycket efter ett tag, om man har osis...gemelli skrev 2007-12-11 20:04:45 följande:Ni som har riktig gran, när tar ni in den?Vi brukar ta in den och klä den dagen innan jul. Men iår vill jag ha den tidigare, tycker man har den så kort tid annars.
-
Just det! Jag visar Hugos bokstäver i bloggen om det är nån som orkar se mer pyssel...
http://mimmi-magnolia.blogspot.com/
-
Lynn84- njae, hemmafru på 50-talet ser jag inte som något bra alternativ... hoppas foglossning ger med sig, håller den i hela tiden? Jag had ebara lite och vet hur jobbigt det kunde vara... skickar lite krammar till dig och hoppas att visningen går bra imorgon!
Miamaria, Gemelli, LinoMatilda- tack snälla!
Japp! Visst är detbra!gemelli skrev 2007-12-11 20:09:55 följande:mimmi,Barrar kungsgranen mindre alltså? -
Ja, det är silvergran... jämfört med en vanlig gran kanske en kungsgran drar mer åt blått.gemelli skrev 2007-12-11 21:04:47 följande:mimmi, mufflon,Är det kungsgran som är tjockare, men visst är inte dom som är silvriga. Det är väl silvergran?
Busan- har du tips på bra sprayfärg också? Det skulle va praktiskt om det täckte bra också... fick spraya supermånga gånger, tog längre tid än att stryka med vanlig färg... -
Ja, lite roligt för jag är så innerligt trött på hennes tapeter och fågelschabloner... hon har gjorrt samma sak i fem år nu.JeaJea skrev 2007-12-11 21:29:55 följande:Vad tyckte ni om Äntligen hemma idag då? Fin kommentar hon gjorde Isabell att hela svenska folket hade vitt och latte. Finns det bara det eller brokigt tro...Fina sängkläder från ett specifikt märke kanske? Önska nåt som bara inte kan bli felgemelli skrev 2007-12-11 21:31:13 följande:Och jag bombar er med frågor ikväll Vad ska man säga till släktingar att dom kan köpa till en 6 veckors bebis i julklapp? Jag har ingen aning, känns som man har allt och säger man inget sååå fårman bara skit...
!? Presentkort?
-
Sylt- jag retar mig också på sånt... tycker inte alls att du är gnällig och petig! Jag har haft diskussioner på ett annat område visserligen, då gällde det tjejer och att de redan i treårsåldern började frysa ut varandra. Personeln motiverade det med att "flikor är bara såna".... Bulllll! Och om det är så, så är det väl inget önskvärt betende!?
Juliah- är så nyfiken hur det går för er! Längtar efter en rapport!
-
Jag bara hoppar in här och lägger mig i...MariaV skrev 2007-12-13 22:14:18 följande:Jaha jag har fått hem massa från den där sidan. Men nej ingen tejp har jag hittat..
Jag har använt mig av www.scrapblog.com , där fanns det en del gratisbilder!
-
Ingen aning... ett hockeyspel, en skjorta och ett mikrofonstativ?gemelli skrev 2007-12-14 18:28:57 följande:Vad ska ni ge i julklapp till era män?
Det är det han önskar sig och jag har inte kommit på nåt annat ultimat än. Behöver med andra ord också tips!!