Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Förresten - jag gjorde ett riktigt fynd idag!! Köpte en liten barnstol - vitmålad, nymålad -  för 30 kronor!!

• Himmelbit
    LCroft skrev 2008-01-09 18:26:23 följande:
    Okej, bara att inse att jag inte kommer att hinna med den här tråden som förr. Har inte ens börjat jobba men dagarna bara rusar förbi, massa sista minuten saker som jag vill ha gjort innan jag börjar vara borta på dagarna. Grattis till Mia! mimma: Hoppas dina pållar kommer med i tidningen! Ja, stort tack för alla grattisar! Och vet ni vad? Mitt rum på jobbet ser förskräckligt ut men efter några månader ska det göras en total renovering där, allt ska nytt! Men de vill vänta några månader så jag hinner "boa" in mig innan JAG får inreda det som jag vill Ska bli riktigt roligt
    Vad kul!! Då blev det ju lite inredning i det jobbet också...
  • Himmelbit

Ni är inte så kräsna ni..

Här kommer en riktig ful-bild! Inte så gul men snarare svag och suddig... Den blev så mörk (har inte ngn bra kamera hemma) så jag har fått ljusa upp den en massa och då tappar den ju lätt skärpa. Men det får bli en fin-bild ngnannan gång

Nu ser ni iallafall hur den ser ut - vilket fynd va?!

• Himmelbit

En helt vanligt "liten" stol men nymålad och i rätt färg för 30 kronor - vem kan motstå.. Vi har ngt här som kallas Aktivitetshuset där de målar och fixar och sedan säljer i en butik. Jag tror att det är långtidsarbetslösa bland annat som är där. Där hittade jag denna stol! *nöjd*

• Himmelbit

Idag är det lagom takt på inläggen. Har hunnit med besök av lillasyster med barn, matat och lekt med Melker, plockat iordning hemma och ändå inte missat flera sidor - perfekt!! . Har ju även hunnit knäppa "ful-bild"..

Mimma - jättefin säng och jättefina saker i den!!

Lasse - vad kul att du köpte det!! Det var ju superfint!

VSM - TACK!

• Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-01-09 20:00:31 följande:
    Himmelbit - supersöt stol du köpt!
    Tack! Nu är det din tur att visa bild!!!
    mimmamum skrev 2008-01-09 20:05:22 följande:
    Himmelbit, så söt stol! är den gammal?lasse, har du bild på skänken, blir såååå nyfiken!Tackelitack alla! Har sytt ännu en blårandig kudde så här på kvällskvisten, älskar tyget!
    Ja, den är gammal. Jag vet inte exakt hur gammal men inte ny iallafall.
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-09 20:21:35 följande:
    Mimma, VSM- ja, de får leka med dem! Men jag får bita mig i tungan när det går för vilt till. Ägget har redan gått sönder...
    Kanske är en lättnad när de hamnar i fängelse då...
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-09 20:38:28 följande:
    Barnen eller kaninerna?
    *asg* Jag visste inte att även föräldrarna börjat kasta i fängelse... Har du köpt ett riiiiiktigt stort W & C zinkhus till dem?!
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2008-01-09 20:51:32 följande:
    ok, metervis då eller?
    Jag har köpt "pås-vis" dvs två stycken med tillhörande skruvar i en påse. Minns inte om det var Kirsch eller ngt annat märke. Jag kommer inte heller ihåg namnet men gardinvajer kändes rätt..
Svar på tråden Vita hem del 6