Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Peak skrev 2008-01-10 18:40:30 följande:
    Ja det är ju du SYLT som har så fina vimplar!! Har letat prickigt tyg sedan Lowe föddes tror jag och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag ville sy av det! Men dina vimplar ska jag nog härma!ALla med vimplar - har ni bilder på hur de är uppsatta när de är klara?
    Jag har gått och letat efter katalogen men jag kan inte hitta den... Tänkte att det kanske var lättare att hitta i den.
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-01-10 20:00:20 följande:
    Så här blev min julklapp när den kom in i hallen.Inte den bästa bilden men jag hann bara ta den här sen var batterierna slut. Tapeten är inte så hemsk i verkligheten även om den ska få vit färg på sig senare.
    Åh vad fint!! Det blev ju toppenbra!
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2008-01-10 20:31:54 följande:
    Hihihi måste bara visa er...Min lilla sötnos här hemma har hittat sin IDOL Han är helt tokkär och helt faschinerad av Svampbob Ett litet klipp

Vad gulligt!
    Var det din man eller Vide som hade hittat sin idol..
    (De diggade ju lika mkt ).
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2008-01-10 20:41:05 följande:
    Hahahahahahaaha tror nog att det har blivit min mans idol oxå Han ville till och med köpa Svampbob kläder till Vide idag Men där går gränsen.... hahahahahaha
    Du får köpa de kläderna till honom istället 
    gemelli skrev 2008-01-10 20:42:42 följande:
    Ojjjj jättefin, vart hittade du den?Vi skulle oxå behöva nått brevid kaminen!
    Jag hittade den i en affär här i stan som heter Fyndlagret. Tror att det bara finns här och i Skene tyvärr.
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2008-01-10 20:42:42 följande:
    Ojjjj jättefin, vart hittade du den?Vi skulle oxå behöva nått brevid kaminen!
    TACK, glömde jag skriva Generad
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2008-01-10 20:43:31 följande:
    Oj vad ni skriver mycket tjejer. Nu är jag trött, har gjort klart beställningen och packat paket så imorgon går jag till Posten och skickar iväg det!
    Vad kul! När får man veta vart de ska?! *nyfiken*
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-11 21:06:51 följande:
    Jag blir så trött på mig själv... shoppade idag och kommer hem med påsarna. Eftersom jag gärna vill att det ska gå fort, ställer jag ner påsarna (slänger) och krasch, så går kattens nya vattenskål sönder (ljusblå från Bruka): Sen hittar jag inte ett underbart nattlinne som jag hade köpt till Lisa, jag har antagligen GLÖMT påsen någonsatans *suck*.Vad trött jag blir på mig själv! Klant.Handlade nästan bara till halva priset idag, men det kom smolk i bägaren... *surar*
    Så kan det gå när man egentligen har köpstopp och ska spara sina pengar.....

Godkväll på er förresten!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-11 21:14:02 följande:
    Bara jag som kollar på Let's dance?
    Jag bakar - tårta bland annat för Melker har bjudit in en massa polare på 1-årskalas imorgon förmiddag.

Sylt - Det blir ett nytt försök med tårtan!!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 20:30:18 följande:
    Kom igen nu, jag har faktiskt spikat upp panelen alldeles själv och t.o.m. sågat listerna. Jag vill höra lite fler: "åå så fiint" Jämför med stjärnhimlen jag visade bild på tidigare, visst ser det bättre ut.MiaMariah: Tack
    Jag hade gärna levererat lite åsikter men du har ju tagit bort bilden!!!
Svar på tråden Vita hem del 6